Comentariile membrilor:

 =  norma
luana zosmer
[22.Feb.06 13:48]
Daca nu normalitate cauti apoi vino la mine.Traiesc intre ce oamenii numesc normal ( si care dupa 46 ani de viata inca habar n-am ce-i aia) si intre ce tot oamenii numesc anormal si care are niste limite bine stabilite declarate tot de oameni...hm...normali sa zicem boli. Si daca vrei sa-ti apun adevarul acuma , dupa o gramada de ani intre norma si anorma pot sa-ti spun ca viata celor dinafara de normele normale-i mai sanatoasa mental.

 =  norma
luana zosmer
[22.Feb.06 13:48]
Daca nu normalitate cauti apoi vino la mine.Traiesc intre ce oamenii numesc normal ( si care dupa 46 ani de viata inca habar n-am ce-i aia) si intre ce tot oamenii numesc anormal si care are niste limite bine stabilite declarate tot de oameni...hm...normali sa zicem boli. Si daca vrei sa-ti apun adevarul acuma , dupa o gramada de ani intre norma si anorma pot sa-ti spun ca viata celor dinafara de normele normale-i mai sanatoasa mental.

 =  norma
luana zosmer
[22.Feb.06 13:48]
Daca nu normalitate cauti apoi vino la mine.Traiesc intre ce oamenii numesc normal ( si care dupa 46 ani de viata inca habar n-am ce-i aia) si intre ce tot oamenii numesc anormal si care are niste limite bine stabilite declarate tot de oameni...hm...normali sa zicem boli. Si daca vrei sa-ti apun adevarul acuma , dupa o gramada de ani intre norma si anorma pot sa-ti spun ca viata celor dinafara de normele normale-i mai sanatoasa mental.

 =  Poate nu meriti
Dinu Pantea
[22.Feb.06 16:16]
Normalitatea poate fi definita statistic. Dar nu te satisface sa fii un numar intr-o lista. Cind simti nevoia sa explici, simti nevoia sa te justifici. Justificarile inseamna vinovatie ; si nu exista durere mai mare decit sentimentul vinovatiei. Esti libera sa te dai cu capul de pereti, nu te teme, nu o sa-ti plinga nimeni de mila, s-a terminat provizia de bunatate, intelegere, bunulsamaritean si altele in care ne place sa pozam. Traieste si nu te astepta sa te inteleaga nimeni , dar sa te judece toti. Sau, si mai bine, sa nu le pese...Intoarce-te spre tine si vezi daca insemni ceva, apoi intreaba-te daca insemni ceva pentru altii si, daca merita efortul lor sa te inteleaga.

 =  păi cam ai dreptate
Zabet Mihai
[22.Feb.06 15:09]
văz aici mânie înăbușită și simț monstruos.
păi n’are rost să-l cauți într-o foaie de hârtie pe sensul ăsta.
păi am senzația că le ai.
păi nu știu de ce. prietenii știu. am făcut și eu o reclamă.
ai dreptate cu wikipedia asta. că-i mai conformă cu ceea ce suntem.
unde e ascuns ?
am strănutat. mulțumesc. pentru o lectură frumoasă.

 =  Parere
Andu Moldovean
[22.Feb.06 19:54]
Adina, uite ca am citit vreo cinci din utimile tale texte si iti scriu aici, la acesta din urma. Stiulul tau literar este identificabil printr-o dorinta de a epata, desi in aparenta tu ai vrea sa faci cititorul sa creada exact contrariul. Scrii mult prea "egoist" pentru a placea si altcuiva decat tie insati. Ar trebui sa filtrezi mai mult "emotiile" (care nu-ti lipsesc, dimpotriva as spune, nici cateva viziuni chiar cutremuratoare, ca in 2.a.m care nu-i un text rau) "gandurile" etc printr-o prisma cu mai multe fete, fascinatia imagistica deocamdata rezida in tine ca o Iona intr-un peste.
Iar la acest text in particular, tu spui ca astepti "comentarii literare" dar acest text nu este unul literar.
Te mai citesc,
Bobadil.

 =  ...............
Adina
[23.Feb.06 02:46]
"nu primesc comentarii la nivel literar, vreau sa stiu daca aveti si altfel de comentarii. Altele in afara de astea dogmatice ca niste raspunsuri scoase din wikipedia. Am facut reclama? Ma scuzati."

 =  Neintelegere tipica celei ce se iubeste doar pe sine
Andu Moldovean
[23.Feb.06 17:21]
Omitand pe "dar" din citatul tau ai schimbat sensul pe care eu l-am inteles din propozitia ta. Mai gandeste, Adina cand scrii. Daca folosesti cuvinte in plus, nu acuza pe nimeni ca intelege gresit, ok?
Bobadil.

 =  uite unul neliterar
Hanna Segal
[23.Feb.06 18:22]
Adina da cu capul in usa si o doare foarte rau, dar eu ma fac ca n-o vad, pentru ca asa zice ea ca e mai bine in textul asta la care ne permite comentarii, dar nu literare (deci e un fel de blog si vrea sa se amuze, dar ii e teama de astia de la Wikipedia ca vin sa o bandajeze:). Adina nu stie ce vreau de la ea. Asta e fain, pentru ca nici eu nu stiu ce vreau de la ea. Inafara de faptul ca nu vreau explicatii banale. Da' poate as vrea un text mai putin narcisist... Doamne iarta-ma, uite ca vin aia de la Wikipedia sa ma paleasca in cap cu dogma, ca am zis "narcisist".
Deci plec mai repede decat vin ei.
Tu intre timp...
...scrie ceva mai cu idei.

Ca rima s-a facut singura.

 =  ah, clasa I..
Adina
[23.Feb.06 23:02]
draga andu, te anunt ca nu stii sa citesti
citez de la tine: "Iar la acest text in particular, tu spui ca astepti "comentarii literare" dar acest text nu este unul literar."
Si de la mine:"Iar eu permit comentarii la acest text. Dar nu primesc comentarii la nivel literar"
NU: nu este un text literar.
P.S. Stai linistit, gandesc. Poate nu meriti sa afli asta insa.

 =  *
Zabet Mihai
[23.Feb.06 23:19]
ba mie îmi place textul. tocmai că nu e literar. tocmai pentru că e sincer. în 2006 sinceritatea este un cusur mare. mare de tot.

 =  posibil comentariu
Daniel D. Marin
[24.Feb.06 04:06]
Mai întâi, Adina, pornești de la o idee falsă: ""cauti sensul vieții intr-o foaie de hartie"", ""ma privesti asa de parca as avea toate raspunsurile"". În rândurile următoare, te plângi de influența celorlalți asupra ta, o ființă cu speranțe ""dărâmate"". Apoi, incoerență (de fapt, incoerență e peste tot în acest text, dar mă aștept totuși să se adune, cumva, într-un "tot". Ești tu, o singură ființă/un singur Eu dominant, vei ajunge mai aproape... dacă vei fi sinceră până la capăt). Apoi, aplici o altă etichetă, ești ""sigură"" că te vom privi așa cum crezi tu că te vom privi; păcat că folosești un cuvânt total inexpresiv în ecuația asta: "normalitate" (eu, și mulți alții, nu privim oamenii prin prisma gradului de "normalitate". Aproape că n-are nici o importanță, decât poate statistic... dar cui naiba îi pasă?! Ești mai mult sau mai puțin "normal" în raport cu majoritatea (sociologic, aici se pot spune multe. Fac economie :) ). Dar, imediat: ""In orice caz nu normalitate caut"". Deci, de fapt, TU cauți asta ("anormalitate". Anormalitatea aia din capul tău, anormalitatea așa cum îți închipui tu că e, că te prinde bine...), pentru a ieși cumva din "stereotipie" (știi câte ceva, probabil, despre "stereotipie". Dar despre "stereotipuri"?! Câte te-au izbit cu adevărat sau câte, măcar pentru plăcerea jocului, ai urmărit, ai "decriptat", le-ai întors pe o parte și pe alta, în corespondență unele cu altele, și asta pornind strict de la contactul real, de la cel puțin o impresie mai mult decât fugară?). Apoi, iarăși, etichete (dar etichete doar așa, pentru a scoate de fapt altceva în evidență, ideea ta că ai fi atât de deosebită de "ceilalți"): ""vi se pare atat de iesit din comun faptul ca nu imi place sa dau explicatii banale pentru orice pas"".
Noi te lăsăm, dragă Adina (""Lasati-ma sa ma indop cu un ritm care se misca prin degetele mele si prin mintea mea""), cum să nu?!, ba eu te și îndemn. Dar vezi că tocmai tu s-ar putea să nu fii prea sigură... sau să nu-ți prea placă... sau să nu fii dispusă să vezi unde duce... sau să fii mai mult în gardă (sau prea puțin, depinde cum privim...) căci ritmul ăsta prea dispare și prea apare când vrea el... sau...

Altfel, textul, e și drăguț, și... (nu înțeleg, apropo, cum găsește Zabet cuvinte atât de nepotrivite, precum: ""lectură frumoasă"", ""îmi place textul"". Are și el problemele lui... :). E o formă de auto-clarificare, dar și de disimulare.

 =  erată (pentru Zabet)
Daniel D. Marin
[24.Feb.06 04:23]
ups... "textul e", nu "textul, e", că altfel mă arată cu degetul Zabet, o să spună că pun virgulă între subiect și predicat... :)

Apropo, observ în textul tău: ""vă va"" (""Sau daca o intelegeti sunt sigura ca nu va va parea ceva "normal" ""); ca să nu mai amintesc de virgula (pe care trebuia să o pui) înainte de "sunt"... mă rog, nu intru în gramatică (și cu atât mai puțin în detalii ""la nivel literar""...)

 =  PS
Daniel D. Marin
[24.Feb.06 04:31]
"observația" ("observ în...") e pus-o "la mishto" (Zabet știe! :), are legătură cu "Orientul văzut de aproape"). Iar ultimele două comentarii (ale mele) sunt pentru OffTopic.
:)

 =  *
Zabet Mihai
[24.Feb.06 06:31]
unu – dacă vroiam să obțin satisfacție nu te băgam în seamă
doi – sunt amuzat de câtă bărbăție zace-n tine / puteai să te arăți cocoș la mine în subsol / se pare că ți-e frică
trei – n-am mutre tip messenger că puneam zâmbetul ăla cretinoid care-ți place
patru – eu te aștept / critica se face unde trebuie – așa e corect
cinci – nu pot să mă supăr / orice ai face / zâmbesc tâmp de la o vreme

 =  e mai bine așa
Daniel D. Marin
[25.Feb.06 01:56]
Pe text te pot "prinde" oricând (și n-are nici un farmec), e mai bine așa!

PS: Am folosit numele tău pentru că ești singurul care s-a legat de gramatica/"botanica" mea (dar de nici un text al meu!!). Iar ironia fină ( :) ) (tot la erată) era necesară. Pentru a se "sesiza" unii oameni!

PPS : Zabet, spre disperarea (?) ta, n-a fost nici pe departe "atac la persoană". Ideea era să postez o "erată" (pentru că intercalasem o propoziție pe care apoi am șters-o, rămânând acea virgulă...(cum mi s-a întâmplat, în mod asemănător, la "PS": am scris "observația am pus-o la mishto", apoi am înlocuit "am" cu "e", fără a mai înlocui "-o" cu "ă"...)

Și ca să se știe: nu ca să mă dau "cocoș" comentez (dacă comentez). Apropo, acum postez (dacă postez) doar noaptea. Ca să nu mă citească nimeni!
(iar poeme noi nu mai postez cel puțin o lună-două-trei...)

Dar destul despre noi! S-o citim pe Adina!

 =  dap
Zabet Mihai
[25.Feb.06 02:01]
maestre habar nu am unde vezi tu disperare. dar trebuie sa recunosc ca ai dreptate. hai sa o citim pe adina




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !