Comentariile membrilor:

 =  3 km..cam mult mai Stefan :)
Cristina Rusu
[21.Oct.07 15:31]
imi place poemul tau, ai inceput frumos, poate ca un final fara ultimile trei versuri ar fi fost ok. ce zici? hai, bia

 =  sincer
ștefan ciobanu
[21.Oct.07 15:49]
nu! finalul e taman bun. :) in rest multumesc de trecere.
numai bine

 =  ofof, maimai!
dan mihuț
[21.Oct.07 16:09]
sincer, tot textul e împănat de minunății ancestrale. să "transporte apă de pe buzele ei în pumnii mei"?! "îmbrățișând un copac până la contopire"?! "să vorbească încet precum lumina unei lumânări"?! aia cu zmeul chiar e tare! ștefane, du-l la antichități și așa mai departe!

 =  auch
Alberto M. Popesco
[21.Oct.07 16:30]
dupa cum se spune si in comentariu anterior e un poem "antecestral", adica plin de antichitati poetice, mai degraba un atelier poetic, unde se incearca, fara succes, slefuirea unor clisee diamantine.

 =  stefan
Carmen-Manuela Macelaru
[21.Oct.07 16:44]
mie imi place poemul,mai ales prima strofa e rupta din cer, de undeva, e transcedentala.feliile de paine/cadrane de ceas e o comparatie care iti da veleitati de constructor de poezie.si daca va despartiti sa nu tina mortis sa te lasa in intuneric pt ca altfel nu te-ar iubi. se pare ca fetele au alta viziune asupra poemului:):)
mcm

 =  re
ștefan ciobanu
[21.Oct.07 19:59]
dane, cum sa il duc la antichitati? doar ca zici tu? ma faci sa rad. imi pare rau doar ca, nu sunt editor sa imi autorecomand textul, ca e tare bun mai.
alberto, pe tine cine te-a bagat in seama? ma intreb daca tu chiar ai inteles ce ai scris, sau erai cu dexul in fata:))
carmen, eu cred ca fiecare om are o parere diferita asupra poemului. pacat insa cand unii dau cu stangul in acelasi stang. se cred si poeti:)) si asa mai departe
va multumesc pentru trecere.
seara buna

 =  despre pretiozitati
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
eu zic asa:

"contopire" introdus in contextul poeziei suna rau de tot, prea bisericesc & renascentist.

"sa vorbeasca incet precum lumina unei lumanari" suna un fel de dimineata de duminica la biserica, fix asa-ti vorbeste si popa.

"sa fie langa mine ca un vis", tot popa-ti zice faze de genul sa-l ai aproape pe gold allmighty in diferite feluri.

si hai sa zic ca trec peste faza cu zmeul dar, daaar faza cu lasatul pe intuneric e urata rau.
adica give me a break, eu spun lucrurilor pe nume
esti ditai handralaul io pui tipei si ti-e frica sa nu te lase pe intuneric ? adica ceva nu se leaga. ori te dai la ea si ti-e frica sa nu te respinga, ori altceva, dar faza aia zau ca nu merge.

 =  plus ca
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
fazele cu:

"sa vorbeasca incet precum lumina unei lumanari"

"sa fie langa mine ca un vis"

se regasesc si-n muzica romaneasca dance chestie destul de nasoala as putea zice, sunt niste chestii cliseistice rau.

 =  claudiu
ștefan ciobanu
[21.Oct.07 20:50]
sincer, cred ca ai citit alta poezie. dar nu e bai.:)
seara buna

 =  stefan
Alberto M. Popesco
[21.Oct.07 20:55]
daca n-ai inteles comentariul meu anterior ti-l rezum intr-un singur cuvant: "atelier", sau, ca sa fiu in tonul care imi place mie, iti explic in 3 cuvinte: "atelier curat, monser!"

amical, mereu amical,


 =  alberto
ștefan ciobanu
[21.Oct.07 21:04]
atelier zici?:) si daca o poezie de pe acest site ajunge la atelier, crezi ca asta inseamna ca poezia nu este buna?:)).
in cazul asta ar trebui sa iesi in lumea reala, sa parasesti pe cea virtuala.:))
seara buna

 =  stefan
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
iti zic si eu ca alberto atunci, daca n-ai inteles iti spun pe scurt ca-i un text de atelier.
si sa-ti mai zic o chestie, mi-ai raspuns la un text mai vechi intr-o maniera care m-a facut sa cred ca parerile mele le cataloghezi in functie de ceea ce scriu eu. nu o face, nu au nici o legatura, pentru ca-mi place toata gama larga a literaturii, romantici, simbolisti, suprarealisti si-asa mai departe. daca deja nu o faci atunci better. noroc

 =  claudiu
ștefan ciobanu
[21.Oct.07 21:07]
idem ca la alberto

 =  and so on
Mihai Tița
[21.Oct.07 23:34]
pai pe bune ca nu mai inteleg nimic, nici macar stefan nu mai este calm, el care nu l-am vazut in nici un conflict cu nimeni, care nu a ridicat tonul niciodata sau nu a incerca sa faca pe desteptul sau nici macar sa arate ca e nervos din cauza ca cineva ii spune ca textul lui e atelier. stefan, ce inseamna atelier? da-l incolo de atelier, sunteti ciudati, pe cuvant, nu mai ganditi in astfel de termeni, cica atelier, cica ancestral. stefane, nu te supara daca-ti spun ca poema ta mi se pare prea simpla si ca pe mine nu m-a impresionat in mod deosebit. atat de simpla incat pare mai mult o ironizare a iubirii. asa stau lucrurile, n-am cum sa ma schimb. dar sunt oameni carora le-a placut. pana la urma, de ce sa nu le faci pe plac? ar fi pacat, pe cuvant

 =  revin
Carmen-Manuela Macelaru
[22.Oct.07 08:53]
revin sa spun ca poemul e destul de diferit, nu e pentru pamanteni, are ceva neomenesc in el, greu de inteles.

 =  stefan
Paul Gorban
[22.Oct.07 11:34]
tot textul e contruit dintr-o suflare. poetul nu are de ca sa intervina schimband ceva pentru altcineva, doar pt faptul ca acel civeva nu gaseste legatura poetica. mie mi se pare reusit si il apreciez in intregimea lui. stefan te felicit pentru acest poem simplu si placut.

toata admiratia unui cititor anonim

 =  re
ștefan ciobanu
[22.Oct.07 19:07]
mihai, asa este cum zici tu, in ceea ce priveste felul unora de a califica poeziile(atelier, steluta, recomandata). in partea a doua insa nu ai dreptate. eu nu scriu pentru cineva, eu scriu cum ma simt bine. faptul ca ti se pare simpla, e ceva personal.
carmen, este ok! ca oamenii sa aiba pareri diferite. chiar si mai mult.
paul, daca cinevaul acela nu gaseste legatura poetica este treaba lui. nu am ce sa fac mai mult.
cris(de la offtopic), asa este cum zici tu:) multumesc mult
seara buna

 =  daca nu ai ce sa faci mai mult
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
inseamna ca ori te intereseaza ca cititorii sa te accepte asa cum esti, ori de fapt nu te intereseaza cititorii ci o anumita categorie a lor, care-s sensibili asa ca tine, mai aproape de "sufletul tau".

si eu stiu ca de exemplu cand tiesto a iesit 3 ani la rand cel mai tare DJ al anului a iesit din cauza ca ridica o sala intreaga de non-tranceri in picioare, care de obicei nu asculta si nu inghit muzica din genul pe care el o promoveaza, dar el se pricepe sa-i faca sa le placa si sa stea cate ore vrea el in picioare dansand.

si eu acum ma uit la atitudinea ta si textul tau si ma gandesc asa stefan: cum ar fi sa dezbraci o tipa, sa fie buna neam si cand sa sari pe ea si ridica mainile sa te ia de gat, sa aiba sub brat claia de par ? nu o trimiti sa se rada ? cam asta facem noi cititorii, ne trimitem gagicile ( cei pe care-i citim, sa se rada daca e cazul ).
macar de-ar fi unul care ti-o spune, dar sunt mai multi, deci te poti considera o gagica paroasa care insa se simte bine cu chestia asta si cauta cititori care s-o accepte asa cum este. telenovelele mai sunt pentru asta sa stii.

 =  who let the dogs out
ștefan ciobanu
[22.Oct.07 22:31]
claudiu, e normal sa fie asa. majoritatea se iau dupa tonul comentariilor din subsolul textelor. deci sa fim seriosi. comparatia data de tine e de prost gust si de offtopic. atunci cand o sa iei un premiu ceva de la uniunea scriitorilor sa mai vb. pana atunci, esti si tu doar un gagiu care impresioneaza tipe cu versuri. in spatele lor leopardul. asa de misto e sa aratam o spoiala si sa zicem ca suntem cineva. eu nu zic ca sunt, dar atitudinea asta a ta mi se pare puerila. ok. textul e de atelier. gandeste asa daca iti place, adica M. Eminescu poet de instelat, N Stanescu cu texte recomandabile, Blaga, cu poezii care pot prinde lejer mia de afisari etc.
pana la urma faptele conteaza si ce realizez eu cu poeziile astea, nu sfaturile neavizate ale oricarei persoane cu_cont aici.
si hai punct ca nu imi plac tiganiile cu fumuri de poet

 =  stefan ciobanu
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
draga autorule, te sfatuiesc sa-ti controlezi conduita. eu am facut o comparatie, daca tu esti indeajuns de cardiac incat s-o iei altfel atunci be my guest dar crede-ma ca am avut foarte mult bun simt cand am scris comentariul precedent. nu este vina mea ca nu esti in stare sa accepti si pareri negative si iei foc. put some water on.

si da, faptele conteaza dar aici esti pe un atelier literar nu la un targ unde lumea cumpara si citeste acasa unde trage si concluziile.
postand aici esti de acord ca eu si oricare alt cititor sa credem ce vrem despre postarile tale si sa comentam ca atare.
deci te sfatuiesc sa fii mai calm, sa ai o atitudine mai rezervata si arata ca esti social. cand cineva te comenteaza poti frumos sa zici ca nu esti de acord cu ce zice, nu sa reactionezi ca un coleric.

 =  who let the dogs out 2
ștefan ciobanu
[23.Oct.07 16:16]
:)). claudiu, eu chiar traiesc intr-o lume reala, cu oameni chestii socoteli. nu stau sa imi pierd timpul pe virtual. vad ca tu te aprinzi, am spus calm ca nu sunt de acord. dar vad ca trebuie neaparat sa arati ca tu ai dreptate. dar nu este asa. pe mine nu ma deranjeaza parerile avizate, ori eu nu am primit nimic aici care sa ateste asa ceva. doar caterinca ieftina. acum inchid de tot cometariile ca esti mai rau ca o tata. pe bune scandalurile provoaca dependenta. deci, ia o viata reala. sau comenteaza pe text, nu folosind glume rasuflate.




Autorul acestui text nu mai acceptă comentarii la acest text
(sau şirul de comentarii a fost oprit de un editor)



Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0