Comentariile membrilor:

 =  Violul liber ...
Vasile Ilin
[25.Apr.06 10:14]
Violul a fost liber consimtit
De "victima" ce-a reclamat.
Asa ca tipii nu s-au obosit
Si uite asa intrat-au in pacat.

Hristos a inviat! S-auzim si de fapte bune!

 =  Adevărat au intrat !
Dan Norea
[25.Apr.06 10:24]
Si uite asa intrat-au in pacat.
(Vasile Ilin)

O faptă bună au făcut
Și nu-l consideră păcat.
Cum rezultatu-i cunoscut,
Ei zic: "Intrat-am în rahat !"

Adevărat a-nviat !
Faptele bune și epigramele sunt un pic paralele.

 =  Raspuns
Vasile Ilin
[25.Apr.06 10:47]
Rezultatul fost-a previzibil
Si asa crescu natalitatea:
C-un cetatean imprevizibil
Ce-a inmultit comunitatea.

 =  sper că nu te-mpins păcatu' / s-o-ntrebi: primiți cu udatu'?
Lory Cristea
[25.Apr.06 10:46]
Paștele nici n-a plecat
Și matale, văd, ai treabă
Fiind foarte ocupat
Ca să violezi o babă.

 =  Viol liber consimțit
Dan Norea
[25.Apr.06 11:14]
Paștele nici n-a plecat
Și matale, văd, ai treabă
Fiind foarte ocupat
Ca să violezi o babă.
(Lory)

Dup-un post îndelungat
Normal că am profitat
Și-ncă-n cea mai mare grabă:
E dezlegarea la babă !




 =  Ai dreptate intru totul
Laurentiu Ghita
[25.Apr.06 18:00]
Nici o faptă bună nu rămâne nepedepsită

Ca ai dreptate, faptu-i dovedit
Si o confirm si eu, la o adica,
Prin faptul ca destul sunt pedepsit
Citindu-i epigrama lui Norica.

 =  parerea unuei fete duhovnicesti
dumitru cioaca-genuneanu
[25.Apr.06 18:29]
pentr-un salvat oarecare
pedeapsa pare cam mare
dar nu pentru unul care
s-a comis in postul mare

 =  viol, adevarat
Florina Daniela Bordieanu
[25.Apr.06 22:43]
"“De la viol noi am salvat-o
Căci am convins-o, n-am bruscat-o !”
Se lăudau deunăzi tipii.
Acum îi doare când fac pipi."
(Dan Norea)

Cu rima versului cu "tipii"
("pipi" fortata-n loc de "pipii"
-chiar daca-ti fu la indemana)
ai violat limba romana

 =  Ce surpriza !
Dan Norea
[25.Apr.06 23:09]
Citindu-i epigrama lui Norica
Tu ai dreptate, faptu-i dovedit
Si o confirm si eu, la o adica,
Prin faptul ca destul sunt pedepsit
(Ghita)

Doamne, ma cam trec fiori:
Ghita-i printre salvatori !





 =  Dezlegare la salvare
Dan Norea
[25.Apr.06 23:12]
pentr-un salvat oarecare
pedeapsa pare cam mare
dar nu pentru unul care
s-a comis in postul mare
(Genu)

Ai dreptate,-n postul mare
Iti da popa dezlegare,
Dezlegare la salvare.
Daca nu, sa stii ca doare !

 =  Am baut si eu destule beri, dar sunt altii mai competenti in materie
Dan Norea
[25.Apr.06 23:24]
Cu rima versului cu "tipii"
("pipi" fortata-n loc de "pipii"
-chiar daca-ti fu la indemana)
ai violat limba romana
(Florina)

N-am auzit in viata mea
Ca face "pipii" cineva.
Propun si eu (nu dau cu paru')
Sa-l consultam pe Bivolaru.

 =  ...
Florina Daniela Bordieanu
[26.Apr.06 06:07]
despre faptul ca nimeni nu face "pipii" sunt convinsa ca ai auzit si te asigur ca si eu.
in catrenutul scris de mine era un zambet legat de rima tipii/pipi (un fel de scriere pe dos pentru atragerea atentiei pe față) dar se pare ca nu am reusit sa-l transmit.
imi cer scuze pentru bagarea in seama

 =  Florina
Dan Norea
[26.Apr.06 08:12]
După părerea mea rima "tipii-pipi" e corectă pentru că importantă e fonetica, nu grafica. O poezie trebuie să poată fi recitată, contează mai mult urechea decât ochiul. Incorectă ar fi fost perechea "tipi-pipi", pentru că tipi are o singură silabă (se termină cu un i scurt) iar pipi două. Ori regula cere identitatea (eu adaug in primul rând sonoră) a silabelor de după silaba accentuată, inclusiv.
Dovada: combinațiile cu cuvinte din alte limbi au la bază exclusiv pronunția, nu grafica. Ex: "rouge" rimează cu "sluj" nu cu "fuge".
Același zâmbăreț pe care-l știi, Dan

 =  Florina
Dan Norea
[26.Apr.06 07:36]
Am înțeles mesajul, dar am o părere opusă: rima "tipii-pipi" e corectă, incorectă ar fi fost dimpotrivă "tipi-pipi". Argumente:
- regula cere identitatea silabelor de după silaba accentuată, inclusiv
- "tipi" are o singură silabă (cu un i scurt la coadă) iar "pipi" are două silabe, terminat cu un i lung
- după părerea mea mai importantă este fonetica (urechea) decât grafica (ochiul), deoarece o poezie trebuie să poată fi recitată
- aceeași părere are și Eminescu "ce din coadă au să sune"
- combinația cu cuvinte din limbi străine se bazează exclusiv pe sunet și nu pe grafică; poți folosi "rouge-sluj" dar nu "rouge-fuge".

Același zâmbăreț pe care-l știi,
Cu drag, Dan

 =  ok
Florina Daniela Bordieanu
[26.Apr.06 08:04]
buuuun, am inteles
in loc de pipi, trebuia sa fie scris pee-pee (ca in limba engleza, ca tot mi-ai explicat atat de clar... desigur, pentru "imaginea" fonetica)


relativ convinsa de argumentatie (tipi-pipi nu merge, adevarat) si avand convingerea ca subiectul urologic trebuie incheiat,

 =  Polemici post-pascale
Vasile Ilin
[26.Apr.06 19:52]
Fonetica v-a înfierbantat.
Totul pornise de la pipi.
Dan, de felul lui galant,
Silabisi cursiv ca tipii.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0