Comentariile membrilor:

 =  Mode și moduri
George Pașa
[02.Feb.09 13:09]
Până la urmă, aici se vorbește despre mode și moduri de înțelegere. Pentru că aproape s-au epuizat tipurile de bărbați interesa(n)ți.

Ce e bine aș spune că e faptul că s-a ieșit dintr-o anume imagistică uzitată până la refuz în creația autoarei. Totuși nu există o eliberare clară de unele dulcegării stilistice: "mă dizolvam în el ca un cub de zahăr", "să te împotmolești în el".

 =  george
Carmen-Manuela Macelaru
[02.Feb.09 13:29]
lista ramane deschisa, interminabila chiar.
se poarta barbatul direct, care nu suporta dulcegariile, gambele rupte, genul tau:):)dar pot spune cu sigutanta ca nu se poarta barbatul pios, acesta nu sta pe la baruri, am un coleg nou care arata foarte bine dar asculta incontinuu rugaciuni la casti:):)poate incerc sa ii schimb persepctiva asupra mediului inconjurator.
mcm

 =  eu nu sunt acela(sic)
Doru Dorian David
[02.Feb.09 20:57]
carmen...o singura propozitiune... poemul m-a prins... mai, mai... n-am scapat nimic din ce se poarta!

"se poartă bărbatul obraznic/ plin de el/ după care mori în câteva secunde/ începi să te foiești/ să te duci la baie/ să-ți aranjezi părul / să te dai cu ruj/ să-ți ridici inima căzută-n gambe/ apoi să te întorci indiferentă la masă/ să-ți aprinzi o sobranie galbenă"

 =  3d
Carmen-Manuela Macelaru
[03.Feb.09 07:45]
spui ca tu nu esti acela, desi dai citatul, ma gandesc ca ti-a placut partea cu "ea", ce face ea pentru un barbat obraznic.
concluzia este ca se poarta barbatul necitibil, pentru care trebuie sa stai mult sa ii intelegi gestul, genul tau:). pana la urma texul e o parodie.
mcm

 =  passionaria
Nache Mamier Angela
[03.Feb.09 12:00]
in labirintul sufletului,în labirintul Orasului,un BARABAT la început invizibil se deseneaza,demitizat,în carne si oase,viu,sexy,macho etc... cu care poeta intra în lupta cu originanlitate ,aproape nemiloasa,caci este o passionaria...
prezenta barbatului revine ,îi auzim respiratia ,este poemul modern al unui sentment "cu toate febrele sale"
misterul fiintei umane traieste în CMM ,poeta"de veghe" între umbre si lumini,sensibilitate si imaginar
CMM-REBELA are "iluminari" admirabile ,defrisând terenuri noi de expresie,"assez castrateurs et pétillants d'esprit"

 =  angela
Carmen-Manuela Macelaru
[04.Feb.09 06:57]
in labirintul orasului se pot vedea multe lucruri, care initial nu par esentiale. cat depre suflet e un drum drept cu multe reflectoare, se vede tot si de la inceput.ma bucura trecerea si va mai astept la cateva "iluminari" nocturne:):).
mcm

 =  merge si piper
Dorian Duma
[04.Feb.09 07:35]
dar barbatul poet nu se poarta, sau poezia a murit prin barurile din Bucuresti, or fi fost macelariti de fete cu ifose si pretentii.
E ok poezia, ii lipseste doar niste ardei iute sa fie mai picanta

 =  dorian
Carmen-Manuela Macelaru
[04.Feb.09 07:44]
dupa cum spuneam lista e deschisa, asteptam poetul uite ca a venit, e genul tau. deci:
se poarta barbatul poet/ cu poezia in buzunarul de la piept in loc de inima/ in el mereu ticaie altceva/ mult mai adanc/ mult mai nocturn/ dincolo de el vezi mereu un cer imponderabil/ ca o noapte de dragoste.
mcm

 =  .
alexandru moga
[04.Feb.09 08:39]
intr-adevar poezia e ok e o poema reusita fara balast si fara dulcegarii
trebuie sa recunosc ca sunt surprins carmen sa citesc asa ceva la tine in pagina

ps imi place barbatul sauvage - e bine prins portretul :)

+ poezie accesorizată cu bărbați
Dana Banu
[04.Feb.09 09:01]
în opinia mea e unul din textele cele mai bune pe care le-am citit prin pagina ta, recunosc însă că nu citesc tot ce scrii și intru rar...sorry

dai dovadă aici de dexteritate în mânuirea limbajului, de substanțialitate a ideilor, faci trimiteri rafinate, se pare că schimbi registrul iar acest fapt, în opinia mea, e un pas uriaș înainte pentru tine ca autor

ai un ton dezinhibat dar nu exagerezi și reușești să păstrezi echilibrul, lirismul e de data aceasta mai periat și renunți la balast, la exagerările metaforice, accesorizezi cu foarte mult bun gust, faci trimiteri interesante

da, pentru mine a fost o lectură agreabilă și plină de culoare, mi-a făcut plăcere să îți citesc poezia aceasta chiar dacă, iată, la 2 zile distanță de momentul în care ai postat-o aici

dar

important e că am ajuns să o citesc și că nu plec mai departe fără să îți las semnul meu de respect și încurajare


salut

 =  re
Carmen-Manuela Macelaru
[04.Feb.09 16:28]
alexandru,
ca sa nu fac discriminare fata de colegi(M) am sa continui versul unde ti-a placut. deci:se poarta barbatul salbatic/ pentru a carui imblanizire nu se dorm noptile/ ci se traiesc/ fara retineri/ primitiv/ corpul lui este elastic/se intinde mereu pana ma topesc.
dana,
in primul rand multumesc de stea.
am pastrart un echilibru, asa este, desi textul initial era mult mai direct, am taiat mult. cat despre lirism, mai am mult de lucrat, de aruncat din gandirea mea poetica, ma bucur ca ai sesizat schimbarea.
va multumesc si va mai astept
mcm

 =  critica va urma...
Horia Mocanu
[05.Feb.09 02:52]
ah...si ce as vrea sa critic un pic numai ca de aceasta data ma vad nevoit sa recunosc un poem excelent. chiar daca aduce a proza, nu e, e poezie adevarata, concisa, fara zgura...bravo. promit sa mai citesc cateva texte ca sa pot critica ceva in seara asta :)

 =  mai trebuie ceva
spanu ion
[05.Feb.09 17:11]
"să te dai CU Ruj" - asta sună rău. În rest, construcția este interesantă, numai că, dacă nu este o legătură directă între tipul de bărbat și textul de după, pare doar o făcătură simpatică. Dacî schimbi strofele între ele nu se schimbă nimic. Spun asta cu simpatie pt că e păcat să ratezi facerea unui text tare.
Cu drag, Ion

 =  re
Carmen-Manuela Macelaru
[04.Oct.09 14:27]
horia și ion,
cu scuzele de rigoare, pentru că răspund după atâtea luni, dar nu am primit comentariile și acum am intrat întâmplător pe text.horia, ar avea ceva zgură, de asta am si intrat să fac niște modificări.am să modific la ruj, expresia citată, dar o folosisem pentru că în limbajul uzual așa se spune.
mulțumesc
mcm




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !