Comentariile membrilor:

 =  andrei
Eugenia Reiter
[12.May.09 12:20]
revin cu un com. pe seara

mi-a placut, l-am recomandat
sa se stie
cine

 =  original
Carmen-Manuela Macelaru
[12.May.09 12:26]
Un poem bazat pe o idee originală, expresii directe care intimidează oarecum, dar și unele care lasă loc de interpretare. Îmi place în mod deosebit finalul:
“de mâine îmi fac piele din cearșaful altei femei”, care nici nu explică, nici nu anunță vreo furtună, doar îndeamnă la meditație. Oare de ce?
mcm

 =  Și da,
Liviu-Ioan Muresan
[12.May.09 12:26]
merită a fi recomandat. Un text la care ineditul se remarcă. Începînd cu primul vers, apoi o dezvoltare clară a poemului. Concluzia finală dă o mare tărie imaginilor create.
LIM.

 =  chestia cu fustița...
Cristina Andrei
[12.May.09 14:35]
... e foarte tare, ca să zic așa. Mie mi se pare că poezia se remarcă doar printr-o imaginație bogată a autorului, în prima parte. Ultima parte "trage" spre poezie, spune ceva, limbajul e mai poetic, e și un mesaj acolo. De altfel, delimitarea e destul de clară, prin acel "apoi" stingher, probabil că asta ți-a fost intenția de fapt. Totuși... parcă sunt două poezii într-una. Una - slabă, cealaltă - ceva mai bună.
Mă rog, chestie de gust, dar vezi că trebuie să fii... dobermaniță, ca să poți să "feți" :))
După părerea mea, ți-a ieșit "un text așa și așa", cum probabil ți-ai dorit.
Numai bine,

 =  Bun
Posogan Horea
[12.May.09 14:57]
Mi-a placut ideea cu ascunsul fiecarui os, e ciudata, ciudat-estetica. Prefer sa nu fac nu stiu ce analize, am vrut doar sa-ti spun ca mi-a placut.
Horea

 =  .
nica mădălina
[12.May.09 15:08]
cred ca nonsalanta tonalitatii, sustinuta de seriozitatea timbrului (care din idee vine) sunt o zona pe care puteti miza in continuare.
cu mare grija la balast, la dantela ce e inca prezenta la nivel de forma.
textul se misca, insa, suficient incat sa slefuiti genul acesta de discurs.

 =  da
Liculescu Constantin
[12.May.09 15:34]
misto textul. nu-mi place insa ultimul vers, mi se pare ca suna cam pompos. ai putea gasi un alt final

 =  parerea mea
Iustina Daniela Cucu
[12.May.09 15:43]
Un poem frumos ca o para coapta. Din titlu si pana la ultimul vers.

 =  o părere
Alina Manole
[12.May.09 16:39]
Eu cred că puțini autori își pot aprecia în mod obiectiv textele. Însă Andrei a reușit. E un text exact cum a scris în titlu: "așa și așa", chiar mai degrabă spre "așa" :)). Până la urmă, ce-ai vrut să zici cu textul? Ce legătură are dobermanul cu cearșaful? Înțeleg, dacă ar fi fost o pisică... :).

Singurul lucru demn de reținut din textul tău este fragmentul:

"mai este forma de pară. din tine a mușcat cineva
când te ating dau de urmele"

În rest, poți să ștergi și să rescrii.

 =  semn...
Petruț Pârvescu
[12.May.09 16:48]
Andrei,
un text bun. curs, directie, atmosfera, constructie. ultimul vers poti sa/l folosesti intr/un alt pohem.

 =  andrei
vlad sibechi
[12.May.09 18:20]
e unul dintre cele mai bune poeme pe care le-am citit pe agonia. felicitari

 =  cred că e
Raul Ionut Coldea
[12.May.09 21:03]
un text bun, o atmosfera deosebită. la nivel estetic, remarc ingeniozitatea limbajului. ideea e foarte surprinzătoare, iar finalul imprevizibil. felicitări!

 =  raspunsuri
Andrei Trocea
[13.May.09 12:12]
eugenia reiter,
surprins de recomandare, cu atat mai mult cu cat am ezitat destul de mult pana sa postez textul. tot recitindu-l, incet incet a inceput sa-mi placa. :-)

mcm,
amu stii cui ii revine decizia de postare. ma bucur ca ti-a placut. promit sa mai scriu la nervi. :-)

LIM,
onorat de vizita, incantat ca am transmis ceva, desi recunosc ca textul e cumva rasucit spre mine.

cristina andrei,
ca la jocul acela, stii? una alba, una neagra. n-am planuit sa fac 2 texte intr-unul, cel mult 2 planuri intersectate.

posogan horea,
ai gasit unul dintre vartejurile acestui text. si mai sunt multe...

nica madalina,
sunt constient de dantelarie, ma lupt cu ea de cca 1 an, sunt bucuros sa constat ca incet incet am inceput sa renunt la ea.

liculescu constantin,
onorat de comm si mai ales ca textul ti-a placut.

iustina daniela cucu,
da, dar si perele se mai strica uneori, desi unii ar spune ca asa sunt mai zemoase. :-)

alina manole,
e cumva o proiectie a mai multor stari. si dobermanul si cearsaful si altele pot subtitui aceste stari. ma bucur ca ai gasit un vers intreg care sa-ti placa. si da, ai dreptate, e un text asa si asa. desi nu e exclus sa fie mai mult spre asa. :-)

petrut parvulescu,
cred ca de acum incolo o sa scriu doar cand mi s-or intoarce piticii acasa. si vor lasa usa deschisa, ca sa se strecoare carmina burana prin ureche. :-)

vlad sibechi,
inseamna ca impartasim un punct comun: si eu si tu nu prea mai avem timp in ultima vreme ca sa dam pe agonia de poemele cu adevarat bune. :-)

raul ionut coldea,
uneori, cand scrii la furie, limbajul uita de dantelarii si textul se transforma in sacal. si e mare iubitor de sange.

acum va multumesc si mai multe nu, ca mi-a pus iar botnita si de data asta (ce rusine!) rochita de culoarea coniacului. si tre' sa plec la plimbare in parc.

plecaciune,
At

 =  uh!
angela spinei
[13.May.09 17:01]
citit dintr-o suflare. banuiesc acelasi tempo in scriere :)
imi place textul pt ca spune exact ce gandeste

de maine
imi fac
caine din pielea altei femei :)

sau de maine ma fac
caine
in patul altei femei

sper s anu te superi ca m-am jucat aici :)
o fac de obicei cand imi place mult ceea ce citesc.

aici insa eu vad o cheie pentru cei care nu gasesc legatura dintre dobermani si cearsaf:
nu-i așa că visezi oameni morți ei te cheamă dar stau lângă poartă nu intră?

cu urari de bine
angela

 =  On "un text așa și așa"
liviu ofileanu
[13.May.09 19:03]
Salut!
Mi-ar place ca acest poem să fie înțeles în dublu registru.
Anume, toată gesticulația pusă pe seama unei femei, să fie citite în dreptul Poeziei, deci o personalizare a ființei Poeziei, care te vrea cu gelozie pentru ea...

 =  andrei trocea-doberman
Nache Mamier Angela
[14.May.09 13:31]
un text exceptional,inedit,puternic
forma artistica narativa contine o tensiune,un crescendo al vitalitatii dar si al melancoliei
text cu o respiratie larga,care surprinde ,irita de la început la sfarsit
cu amicitie

 =  raspunsuri 2
Andrei Trocea
[14.May.09 16:03]
angela spinei,
cu jocurile tale mi-ai descusut o parte din text. cealalta parte are forma de para. :-)

liviu ofileanu,
as fi vrut eu ca textul sa glorifice Poezia, sau n-as fi vrut. pana la urma insa, textul e mai mult teluric. se taraste spre si dinspre scorbura.

nache mamier angela,
sper ca iritarea sa aiba totusi efecte benefice. :-) textul nu e nici mai mult, nici mai putin, decat urletul unui laiol.

va multumesc pentru semn si vizita,

cu prietenie,
At

 =  Andrei T-molto bene
Nache Mamier Angela
[14.May.09 16:11]
"irita"-la mine înseamna ceva benefic,adica se mentine atentia treaza si mai ales curiozitatea ,interesul intelectual

 =  re angela nache mamier
Andrei Trocea
[14.May.09 16:18]
va multumesc pentru completare. intelesesem sensul, dar m-am jucat putin cu cuvintele. :-)

va mai astept,
cu prietenie,
At

 =  Plin de haz
Dinulescu Carmen
[15.May.09 19:42]
E un text original,din care ar trebui șters versul cu "morți" și dezvoltat în altă poezie.Eu cred că acest vers contrastează prea mult cu celelalte,care sunt amuzante.

 =  re carmen
Andrei Trocea
[16.May.09 18:21]
carmen,
in mod ciudat textul nu se doreste hazos. sa spunem ca textul e mai mult un dans intre persiflare si autopersiflare.

multumesc frumos pt trecere,
At

 =  apreciere inalta
Adam Rares-Andrei
[17.May.09 17:30]
din nivel in nivel corespondentele coloreaya trecutul in care se imprima din ce in ce portretul ei, portretul lui, portretul oricarui curajos cu mintea si cu sensibilitatea. deopotriva, vaslind in stari si in ipostaze, eul isi priveste in ochi propriile temeri, indoieli si probleme... pe de alta parte imaginile apar cand ca intrebari, cand ca surprinderi repetate de marci ale intelectului pentru ca toate destainuirile sa duca spre punctul descifrarii legilor libertatii sensibile: fiecare lucru se exprima si duce la cunoastere, fiecare eveniment revine la amintirea unei trecute imbratisari. totusi e mereu aici, dar parca e cva care face sa i se simta lipsa, sa fie faptul ca si-a schimbat pielea?

 =  raspunsuri 3
Andrei Trocea
[21.May.09 10:17]
calin scutari,
acum am vazut commul tau de la offtopic. da, se poate si azi, dar mai intai trebuie spalat cearsaful, apoi apretat si in fine pus la uscat pe o franghie intre un mar si un par.

adam rares-andrei,
ai dreptate. textul acesta e mai mult o ezitare. si ca orice ezitare, cand intreb, cand dau sentinte.

va multumesc pt comm,
At




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !