Comentariile membrilor:

 =  Întrebare
mariana fulger
[05.Jun.06 16:40]
La acest concurs de proză scurtă pot participa și textele acuzate de diletantism? Mă rog, autorii acuzați de diletantism, că textele nu pot fi acuzate de nimic. Poate că nu și probabil că nu voi primi nici un răspuns. Între timp, mi-am dat bărbia jos din mâna stângă. Mulțumesc frumos. O seară plăcută.

 =  raspuns fulger
Radu Herinean
[05.Jun.06 17:13]
cred ca raspunsul tau se afla in instructiunile deja publicate. daca vrei sa sugerezi ca unele lucrari vor fi descalificate fara a fi citite te inseli, toate lucrarile primite vor fi citite cu atentie de mai multi editori.
inainte sa mai pui alte intrebari te rog verifica daca nu exista deja raspunsul, iar asta o poti face citind cu atentie anuntul de mai sus.
multumesc.

 =  doar lamuriri
Buna ziua!

As dori sa stiu daca textele trimise trebuie, neaprat, sa figureze pe site-ul agonia.ro, pana cand se pot trimite textele, cum anume se va face individualizarea unui membru al agonia.ro in vederea alegerii sale pentru volumul antologic, si cand si cum va fi anuntat acesta de eventuala colaborare.

Va multumesc!

 =  .
anele
[05.Jun.06 18:20]
intrebarea mea este legata de comercializare.
personal detest cumparaturile virtuale si vreau sa stiu daca antologia poatre fi cumparata si altfel decat prin posta electronica.

multumesc

 =  ...
anele
[05.Jun.06 18:34]
antologia de poezie o am dar o vreau si pe cea de proza, despre ea era vorba.

multumesc oricum de raspuns

 =  O altă întrebare
mariana fulger
[05.Jun.06 18:33]
A fost o întrebare prietenească. Cum pot să văd câte caractere are textul? Probabil că e stupidă întrebarea. Știu că scrie undeva, dar acum nu văd nici în Word, nici în proza publicată azi. Rog frumos un răspuns amical. Mulțumesc din suflet. O seară plăcută.

 =  ...
Paul Bogdan
[05.Jun.06 18:39]
anele, o să avem grijă ca să primești antologia. Ar fi perfect ca acest lucru să se întîmple cu ocazia lansării.

mariana, în word ai la "instrumente", sus în bară, opțiunea "word count". Eu am word-ul românesc, acea opțiune se numește "contor de cuvinte". Calculează caracterele cu spații sau fără.

 =  Răspuns
mariana fulger
[05.Jun.06 18:48]
Am găsit. Mulțumesc frumos. Și eu tot varianta românească o am, dar nu prea am contorizat niciodată caracterele. Sunteți tare bun. O seară minunată.

 =  întrebare
alexandru-gabriel bratu
[05.Jun.06 19:19]
care este data limită pentru trimiterea textelor?

 =  ?
Dana Mușat
[05.Jun.06 19:19]
un fragment din ceea ce e o proza mai lunga se poate trimite?
pe site tocmai puneam fragmentul..

 =  oferta
DoDu
[05.Jun.06 19:27]
ma ofer pentru munca de preselectie a textelor, fara gluma, mai degraba serios

 =  ??
@lin @d@l
[05.Jun.06 19:40]
Pare o întrebare prostească: se pot trimite povești?

 =  word count
DoDu
[05.Jun.06 20:03]
Iata cateva din parerile mele:
textele care sunt fragmente din ceva mai mare, mai elaborat, pot intra intr-o antologie numai daca spun ceva chiar si despartite de contextul lor. Din fragment sa se vada stilul autorului, fragmentul ales sa incite la lectura bucatii intregi, sa se intample ceva, sa fie prins macar un personaj etc
30 000 de caractere pare suficient, daca nu sunt incluse si spatiile goale (pentru ca nu e specificat), insa ar fi bine sa existe exceptii, ma refer acum la textele unor autori extrem de buni cum sunt veronica niculescu sau adina ungur, mihai plesa, felix garai (acestia neaparat ar trebui sa intre in antologie) Pe langa ei, mai recomand: Ioana Bogdan (andia), Liviu Nanu, Sache, Paul Bogdan (din ultimele sale texte), Ina Carlan. Mai sunt si altii, mai ales din cei inactivi, poate reusiti sa-i contactati. Numele pe care le-am dat reprezinta agonia.ro si trec de stacheta valorica, stacheta ce ar trebui ridicata cat mai sus.
Numarul total de autori n-ar trebui sa depaseasca 20, altfel risca sa iasa ghiveci.


Pentru Mariana Fulger: acest comentariu are 867 decaractere fara spatii si 1039 cu spatii. Daca folosesti microsoft word, intri la tools si apesi word count

 =  Dodu
Paul Bogdan
[05.Jun.06 20:11]
Costele, mulțumim pentru intenție. Din punct de vedere operațional nu este posibilă participarea ta la selecționarea și, eventual, corectura textelor. Acest lucru necesită lucrul în echipă.
În text scrie clar:

2. Textele vor avea (cu tot cu spații) între 10.000 și 30.000 de caractere.

Având în vedere că textul de mai sus este un anunț invitație de participare, așteptăm propunerile tuturor celor care doresc să participe cu texte. desigur că acest lucru nu exclude invitația individuală.
Mulțumim pentru opinii.

 =  Aș dori un răspuns trăsnet
mariana fulger
[06.Jun.06 07:47]
Bună dimineața și iertare dacă vi se va părea stupidă această rugăminte. Pentru că încă nu știu să fac diferența între proză și personale-gând-jurnal, vă rog frumos să-mi definiți proza scurtă, dacă se poate. Ultimul meu text a fost refuzat la corectare din cauză că era încadrat la proză. Nu este gând, nici ceva personal, nici jurnal - este o frântură de poveste imaginată. Unde se poate încadra un astfel de text, având în vedere că mintea mea mai degrabă acest de proză îl preferă? Mulțumesc frumos pentru înțelegere. O zi mai bună decât cea de ieri, din toate punctele de vedere.

 =  Opinie
Mihai Cucereavii
[06.Jun.06 10:13]
Ideea editării unei Antologii de Proză e salutabilă.
Ar fi de dorit ca fiecărui autor să i se acorde același număr de pagini, dar numărul textelor nu trebuie limitat, deoarece eu am 5 texte pe agonia.ro care în total au numai 8 mii de caractere.
Doritorii trimit ceea ce consideră “proză” și numărul respectiv de pagini, iar editorii, redactorii – selectează materialul primit.

Cu respect,

 =  raspuns
Radu Herinean
[06.Jun.06 10:53]
Mariana, ghideaza-te dupa raspunsul lui Mihai, care e foarte corect. Nu are rost insa sa trimiti zeci de texte mai scurte de o pagina sau doar de cateva paragrafe, fiindca pot sa iti spun de acum ca nu este intentia noastra sa facem o antologie de pagini de jurnal.

 =  să mă bag și eu în seamă... dacă nu mă bagă nimeni
alexandru-gabriel bratu
[06.Jun.06 12:12]
este al doilea meu mesaj, vă rog să îmi răspundeți... dacă doriți, bineînțeles.
care este data limită pentru trimiterea textelor?

 =  Alex
Ela Victoria Luca
[06.Jun.06 12:13]
Scrie în anunț: 30 iunie.

 =  adică: data limită...
Ela Victoria Luca
[06.Jun.06 12:15]
"8. Textele trebuie să fie trimise (și eventual retrimise corectate, dacă editorii solicită acest lucru) până la data de 30 Iunie 2006."

 =  M-aș bucura să fiu în antologie
Nicolae Diaconescu
[06.Jun.06 13:21]
Propun pentru selecție următoarele texte ale subsemnatului:
Cronica unei mari iubiri ( 1, 2, 3, 4 ) 15279 caractere
Cărți tuberculoase 5304 caractere
Jianca 9840 caractere

Total 30423 caractere

Dacă editorii vor selecționa textele de mai sus datele biografice sunt pe site.
Mulțumesc !

 =  Glad to be there, if...
Ghinea Nouras Cristian
[06.Jun.06 14:06]
Wow, de cand asteptam asta. Uite, chiar acum trimit trei proze: Kommando! (20.427 car.), Diminetile lui Erzilius (22.910) si Mos Elemer si infernul din zgarie-nori (10.220). Sincer, mi-ar fi placut sa trimit Stapanul zilei, o proza la care tin foarte mult, dar care are doar... 91.021 car. Poate va fi luata in considerare. Adresa de contact si tot ce trebuie este pe site. Mai trebuie ceva? Succes si feliciari pentru initiativa.

 =  ...
Paul Bogdan
[06.Jun.06 14:23]
Vă rugăm să citiți cu atenție criteriile pe baza cărora se vor introduce textele în antologie.

Unul, două sau trei texte, care, împreună pot avea maximum 30.000 de caractere, cu tot cu spații. Minimum este de 10.000.

 =  două lămuriri
Laura Aprodu
[06.Jun.06 14:23]
Întrebare nelămurită de structura ideilor mele față în față cu structura regulamentului: ce înseamnă "datele biografice din profilul de autor să corespundă cerințelor necesare pentru nivel de access 100"? La explicațiile cu privire la ce înseamnă nivelul 100 nu se specifică nimic de acest gen. Mulțumesc pentru răspuns dinainte. A, și, by the way, cum fac să mai scap și eu de nivelul ăla de 50? Nu am texte în pagina de autor, nu scriu miau ca pisica... reiese că aș putea să mă mai mișc... Poate mă lămurește și pe mine cineva mai luminat la minte.

 =  ...
Paul Bogdan
[06.Jun.06 14:30]
Am să răspund fiecărui autor care a trimis texte pe adresa menționată.

Laura, datele biografie ar trebui să conțină un minim care trebuie să apară lângă textele autorului. Data nașterii, localitatea, realizări literare dacă este cazul, studii... etc.

 =  Laura si alte raspunsuri
Radu Herinean
[06.Jun.06 14:31]
pentru cei care nu sunt lamuriti cu privire la datele biografice necesare, acestea trebuie sa contina date valide cu privire la NUME COMPLET, Adresa, Telefon, Date biografice relevante.
M-am uitat la profilul tau Laura si te califica pentru nivel mai mare asa ca acum il ai. te asteptam pe adresa de email indicata in articol cu textele cu care vrei sa participi in antologie.
Daca mai aveti intrebari va rog verificati detaliile din articolul principal, fiindca pe masura ce apar intrebari relevante pentru toata lumea vom integra aceste raspunsuri si in articolul principal. Desigur, citirea acestor comentarii se poate dovedi intotdeauna utila asa ca va rog sa nu le sariti.
Dimensiunea de 10.000 - 30.000 de caractere este dimensiunea recomandata, nu o limita care ne este impusa, deci vom lua in considerare si texte mai mici sau mai mari pentru a gasi solutii alternative in cazul in care ele nu corespund criteriului lungimii, care este cel mai artificial criteriu enuntat, insa trebuia sa avem o referinta minima pentru dimensiunea ideala a textelor.

 =  Paul Bogdan...
anele
[06.Jun.06 16:08]
pentru ca Radu ma ignora total dar mai ales ca tu, Paul Bogdan, zici ca, citez " Am să răspund fiecărui autor care a trimis texte pe adresa menționată." indraznesc sa pun o mica intrebare.
Raspunsul tau adresat fiecarui autor ce trimite texte pe adresa mentionata, consta intr-un...scurt comentariu ?!? adica vei specifica motivul pt care textul X este publicabil iar textul Y nu? Acesta ar fi, pt mine, un motiv serios sa trimit un text sau doua.

Multumesc anticipat pentru raspuns

 =  radu
Laura Aprodu
[06.Jun.06 15:25]
Radu, mulțumesc, atît pentru lămuriri, cît și pentru nivel. Voi trimite textele la adresa specificată.

 =  numele complet
Miruna Dima
[06.Jun.06 15:42]
Am o întrebare: numele, ca și pseudonimul (care, de fapt, este aici username) este public. Semnătura acestui mesaj, de exemplu, în cazul în care eu scriu numele meu real va fi exact așa acel nume. Ori eu vreau să fiu cunoscută pe acest site ca Miruna Dima. Mai mult, consider că am dreptul la intimitate și așa cum numărul de telefon, de exemplu, nu este public, nu ar trebui să fie nici numele meu real (dacă eu nu vreau asta). Ori, în acest context, criteriul numărul 7 mi se pare de neîndeplinit (care e numele de autor utilizat în site și unde aș putea completa numele meu exact, fără ca acesta să fie făcut public?)

 =  scuze
alexandru-gabriel bratu
[06.Jun.06 17:15]
Ela, scuză-mă... am tot citit anunțul dar se pare că sunt mai orb decât o cârtiță. Chiar nu am văzut.

 =  anele
Paul Bogdan
[06.Jun.06 17:39]
În primul rând am să le scriu celor care au trimis textele pentru a-i asigura că textele lor vor fi luate în considerație. Apoi le voi comunica dacă se încadrează în criteriile menționate: diacritice, mărimea textului... etc.
Sunt autori care au trimis trei texte ce însumează aproximativ 60.000 de caractere...
Nu eu voi hotărî ce texte vor intra în antologie dar voi fi prezent la ședințele de lucru pentru a asigura logistica, editarea antologiei și corespondența dintre redactorii de carte și autori. Desigur că după ce vom da forma finală antologiei vom anunța autorii care se vor regăsi în paginile sale.
O critică pe texte nu se va ține... prin corespondență, ci, în cazul în care este necesar, i se vor propune autorilor anumite schimbări dar asta numai în cazul greșelilor de editare, ortografice și de punctuanție sau de concepere a frazei.

 =  Miruna și mai mult
Radu Herinean
[06.Jun.06 17:42]
Miruna, am mai avut această discuție la antologia de poezie cu un alt autor. Lucrurile au fost simple atunci și sunt si acum: daca ai mai publicat ceva cu numele de scriitor pe care ti-l alegi e simplu, acela poate rămâne și pentru antologie. Dacă nu ai publicat nimic nicăieri, preferăm sa publicăm cu numele real, insă dacă ai un nume de scriitor pe care ți-l alegi ca să îl păstrezi, care în plus este deja activ pe site, e la fel de ok dacă ne convingi că ești serioasă în privința asta. De exemplu, Jose Pablo n-a reușit să ne convingă că va publica cu Jose Armando Pablo și nu ne-am lăsat convinși. Îmi pare sincer rău că din cauza asta nu a fost inclus în antologie, însă pe de altă parte numele cu care a hotărât să publice în final n-a fost chiar Jose Armando Pablo, așa că îndoiala noastră a fost cel puțin parțial justificată. Sper că te-am lămurit.
Alexandru: mențiunea a fost adăugată ulterior publicării, dar înainte să pui tu ultima întrebare, deci probabil n-ai omis decât ultima modificare. Oricum, e ok, ești lămurit acum.
Anele: răspunsurile vor veni după 1 iulie, cereri de corectare sau completare ar putea veni înainte de 30 iunie.

 =  Minirăspuns
mariana fulger
[07.Jun.06 09:24]
Mulțumesc frumos. Mult succes. Bună ziua.

 =  100%bravo!
Ioana Petcu
[07.Jun.06 13:58]
foarte buna aceasta initiativa. va doresc mult succes si spor in stringerea fondurilor. ma intreb cine va face o selectie si va aprecia valoric textele care vor fi trimise la redactie...

 =  ...
anele
[07.Jun.06 19:15]
Paul Bogdan

posibil unii autori au trimis pe langa proza sau schita si nuvela lucru care ingreuneaza munca ta si a celor din echipa.
Probabil ar fi fost util sa se explice in anunt fiecare gen in parte pentru o mai buna triere a textelor de catre cei ce le scriu.
Sincer nu ma asteptam sa aflu atata amabilitate la o singura persoana si sunt oarecum uimita de explicatiile atat de clare.
Iti multumesc frumos pentru efortul depus in raspunsul individual (stiu ca nu-i lucru tocmai usor sa raspunzi fiecarui individ in parte) Stiu insa ca aceste randuri ii vor ajuta si pe altii sa inteleaga modul de lucru a editorilor de carte.


Radu Herinean

de la inceput tin sa-ti multumesc pentru raspunsul scurt dar la obiect. Din pacate datele respective nu se portivesc cu planurile mele din aceasta vara. Perioada 1 iulie-1august o voi petrece in afara tarii iar incepand cu probabil, 20 iunie voi incepe pregatarile ceea ce va face imposibil lucru pe texte.

Va multumesc si va doresc succes


cu respect
Elena

 =  Brava!
Veronica Niculescu
[10.Jun.06 16:47]
Dupa o perioada de auto-exil (complicat...), azi am intrat pe site si am descoperit acest anunt. Felicitari, este o realizare cu adevarat importanta si ma bucur mult mai ales pentru autorii inca nepublicati, care vor avea astfel parte de o bucurie speciala. Stim cu totii ce frumos e sa scrii si ce greu e sa publici. Bravo!

 =  telegrama... din birou
Adriana Popp
[12.Jun.06 08:45]
Eu am trimis textele. 3 bucăți, la set, de vreo 10000 si+un pic de caractere. În măsura în care nu e vorba de cele proprii, pt. că ar fi lipsit de etică, aș putea să dau și-o mână de ajutor la selecția textelor (dar numai seara, târziu, că-n rest...."biroul este viața mea"!)

 =  Succes!
Alin Adal
[12.Jun.06 21:55]
Am pus și eu o întrebare acum ceva timp și nimeni nu s-a obosit să răspundă. Asta e!
Vă doresc să aveți parte de o antologie reușită!

 =  Alin Adal
Paul Bogdan
[13.Jun.06 06:59]
Alin, în urma întâlnirii de lucru, care a avut loc sâmbătă, s-a hotărât că nu va exista o secțiune de povestiri.
Va fi o antologie de proză care este posibil să cuprindă fragmente de nuvelă sau roman, proză scurtă, dramaturgie, în funcție de textele primite până la final. Probabil va fi împărțită pe secțiuni... probabil.

 =  Paul Bogdan
Alin Adal
[13.Jun.06 14:10]
Mulțumesc!

 =  am trimis
Maria Tirenescu
[18.Jun.06 20:53]
Am trimis trei texte. Le-am trimis la adresa indicată, așa cum s-a cerut, ca atașament. Aștept, dacă e cazul să corectez. Datele personale sunt pe site și de aceea nu le-am scris.
Cu prietenie, Maria

 =  Sperante zero
Ovidiu M Cobalcescu
[20.Jun.06 17:52]
Noroc bun tuturor, participanti si organizatori!
Rezultatul... Vom trai si vom vedea!

 =  faza antologica la DoDu
Laurențiu Orășanu
[27.Jun.06 19:21]
Era sa pierd faza asta... antologica. DoDu, facandu-se ca nu baga in seama clauza din regulamentul de selectie, care clauza il exclude pe motive de regulament de site! (vezi 7).

Mai, mai! Continuarea surprinde pana la lacrimi de voiosie: se apuca de treaba, voluntar care-va-sa-zica, si pune pe lista prozatorii site-ului, SAU membrii juriului de selectie, SAU prietenii domniei sale, SAU fiind aici semnul echivalentei, si nu al alternativelor. DoDu, ca unul din putinii prozatori de pe acest site cu carti, dar carti, este vizat la excluziune, iar el bate voios pasul strengarului! Ce sa fie? Un moment de relaxare a regulamentului luat in vizor, sau sfarsitul lumii?

Ma bag si eu in vorba cu tastatura QWERTY, si zic ca fara Kopilotu (nume regulamentar Zareh Ara), antologia asta va arata ca aceea de poezie dupa ce s-a exercitat asupra ei votul democratic al juriului - de atunci si de acum - si s-a infipt in ea foarfecele d-lui Marius Solea (respins ca nepublicabil in "Conexiuni" de catre subsemnatul). Mai era si Ca(s)pablanca, probabil ca mai sunt si altii, dar daca mergem pe mana lui DoDu nu gresim prea mult, chiar daca facu rostirea pe hartie neintrebata. Ba mai facem si ceva echilibristica, ca se pare ca mana e bine intinsa.

Lasand gluma deoparte nu mai ramane nimic.

 =  Ghicel: clarificari cesare (adica ne-necesare)
Radu Herinean
[28.Jun.06 13:06]
ce ramane dupa gluma:
- costel m-a anuntat ca e posibil sa primim un text la care e co-autor si ca, in cazul in care este publicat, apare sub numele cu care a mai publicat anterior. o sa vedem atunci daca e cazul sa amendam ceva sau nu.
- n-am primit acele liste, sau daca ele au fost trimise, eu nu am cunostiinta despre existenta lui in cadrul grupului care se ocupa de selectie.
- cred ca Zareh va fi prezent in antologie
- M Solea nu a bagat nici un foarfece in antologie, din contra, a propus cateva nume in plus, dintre care poate ar fi interesant sa se stie ca unele nu au trecut de selectie. in ce priveste refuzul Conexiunilor de a-l publica nu pot sa ma pronunt, poate sa tina la fel de bine de politica editoriala asa cum poate sa tina de orgoliul editorului sef (ala cu foarfeca). dar poate n-am dreptate, fiindca nu sunt la curent. oricum, era doar o ipoteza.

 =  pentru Radu
Laurențiu Orășanu
[28.Jun.06 13:27]
Radu,
Nu era vorba de orgoliul editorului, si asta pentru ca refuzul meu a intrat cu 6 luni inainte de foarfeca lui.
Cat despre exceptia cu numele, eu sunt cam fixist: merg dupa carte. Ce mai punem reguli, daca le fentam?

Ghiocel

 =  Ghiocel
Radu Herinean
[28.Jun.06 13:43]
first: scuze pentru greseala din titlul comentariului, am vazut-o cam tarziu.
sunt de acord cu ordinea evenimentelor asa cum ai descris-o tu, dar pot sa te asigur ca am fost prezent la selectie iar scaparea noastra a fost o greseala de pornire, neavand nici o legatura cu marius sau cu vreo alta preferinta personala a cuiva. daca nu poti sa crezi asta n-am ce face, dar atunci faci si tu o greseala, de data asta insa voluntara.
in ceea ce priveste exceptia legata de nume, nici eu nu sunt de acord, insa asa cum am mai spus am regretat conflictul la care s-a ajuns cand a fost vorba de participarea lui hose pablo in antologia de poezie pe aceeasi tema ca sa nu vreau sa ne mai impiedicam de astfel de tehnicalitati din nou. asa ca vom vedea, si oricum nici nu stiu daca costel a trimis sau nu ceva, ca autor sau co-autor, pentru includerea in antologie. eu am impresia ca nu, dar s-ar putea sa gresesc.
in alta ordine de idei, proiectul arata deja foarte bine, inclusiv in ceea ce priveste editurile interesate de proiect, asa ca sunt convins ca pe ansamblu va fi un succes, chiar cu micile erori si scapari inevitabile unui demers de o asemenea anvergura.

 =  numai pentru Radu
Laurențiu Orășanu
[28.Jun.06 16:00]
Mult succes.

 =  Pentru Radu: imi cer scuze
DIANA STEFAN
[30.Jun.06 07:23]
Cheia de intrare in agonia.ro a fost numele unui dansator caruia i se concepuse o rubrica la "atelier". Imi pare rau ca nu am stiut de acest site cu mai mult timp in urma si am vrut sa recuperez postandandu-mi cateva din ganduri si tot odata un articol care m-a revoltat atunci cand, -recunosc, l-am regasit in alta sursa- si am simtit acuta chemare sa fac si altora cunoscuta descoperirea mea. Iti spun sincer, iubesc omul , artistul si tot ce a insemnat Eminescu;acesta a fost motivul pentru care am vrut sa rasune adevarul despre el. Atunci cand l-am editat si l-am trimis pe site, am avut de ales intre categoria de text: poezie, personale,proza,scenariu si eseu. Am gresit probabil ca nu am stiut unde sa-l incadrez. N-am sustinut nicaieri ca textul imi apartine, dar daca tu crezi ca merit degradarea...ok. ma voi resemna dar... nu voi renunta. Imi cer scuze pentru marea mea greseala. N-am fost atenta. Scopul meu a fost sa informez si pe altii in afara membrilor agonia , cine a fost Eminescu. Nu sunt poeta, nu sunt redactor si nimic de genul literar, sunt venita proaspat in America si incerc sa-mi fac un rost iar agonia.ro imi da lumina si putere in viata mea drept pentru care iti multumesc. Cu respect si admiratie pentru tot ceea ce faci. Diana Ciulei (Stefan)

 =  întrebare
Ioana Veronica Epure
[03.Jul.06 18:52]
O întrebare întârziată... aș putea primi o confirmare că textele mele au ajuns unde trebuie? Am înțeles că trebuia să primesc un răspuns. Mulțumesc.

 =  cer o precizare
Maria Tirenescu
[17.Jul.06 20:15]
Mă întreb și eu dacă textele au fost corespunzătoare sau nu le-ați primit. Pe site e o variantă pe care am vrut să o modific puțin. Am trimis-o în cea mai recentă formă.
de ce vreau să știu? Pentru că e posibil să apară textul într-o revistă la care colaborez. De fapt, nu cred că e o problemă, din moment ce e tetul meu.
Poate îmi răspunde cineva.
Cu prietenie, Maria




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0