poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2059 .



Între două umbre succesive
eseu [ ]
Aforisme Colecţia: Texte Filozofice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2010-02-17  |     | 



1.Cuvintele își trimit sunetele să violeze tăcerea ascunsă în gura unui mut.

2.Prostia vorbește încontinuu, rotindu-se în gol în spațiul ocupat de un prost, pe când inteligența verifică, analizează, sintetizează, meditează și atunci când vorbește, cuvintele se încheagă într-un raționament persuasiv.

3.Stigmatizat de fapte josnice, bruta își face din rău blazon și din violență mod de existență.

4.Cel care are puterea de a vedea înlăuntrul oamenilor, acolo unde binele coexistă cu răul într-un raport variabil ce definește o fire înclinată înspre rău sau una înclinată înspre bine, își construiește cunoașterea de sine pe piedestalul cunoașterii lumii și elaborează teorii existențiale plecând de la particular către general.

5.Din discuția poetului cu spiritul se naște lirismul ce vorbește în poezii – limbaj ce transfigurează cuvintele.

6.Consecința negativă a iernii, frigul, colonizează aerul, interacționează cu omul, căci gerul își suprapune pojghița pe folia caldă a epidermei.

7.Tac, și tăcerea învelește gândurile moarte, vorbesc, și vorbele dezvelesc gândurile active.

8.Cuvintele despică aerul somnolent, se lipesc de gândirea celuilalt și o fecundează cu concepte străine.

9.Între două umbre succesive alter-ego-ul rătăcește preferând întunericul, ca antiteză a eului absorbind lumina inoculând în minte pozitivul și optimismul.

10.Între o femeie și alta ideea de sublim bulversează bărbatul ce-și dispersează iubirea în spațiul feminin delimitat de un refuz și o acceptare.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!