poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1123 .



Suferința 1,2,3
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2016-08-08  |     | 



Când suferința îmi dă cu tifla, mă consideră ignar și prost, și pe la periferii debil, tont și nătâng, când mi-a îngurgitat toate emoțiile, afectele, o parte din gânduri și câteva euri, și a devenit obeză, întinzându-se deasupra abdomenului; când suferința făcea băi de smoală încinsă în bolgii, aducându-și aminte de originea ei (s-a născut în infern); când suferința a trimis fericirea în neant, și vrea să conducă corpul după doctrine demonice, atunci clamez adevărul pentru a-i demonstra anomaliile și absurdul din care este construită.
Am tăiat ghearele suferinței, pentru a nu mai scormoni prin imanență, pe chelie i-am pus o perucă pentru a nu mai arăta dizgrațios, diform, grotesc, i-am făcut baie, însă jegul tot nu a dispărut, i-am pus ochelari, fiindcă confunda omul bun cu omul rău și ignarul cu inteligentul, și am trimis-o în lume, a făcut o gașcă cu nefericirea, deziluzia și dezamăgirea, și a spart magazinul care vindea fericiri diferite la bucată. Gașca a fost prinsă și izolată într-un hiatus înconjurat cu sârmă electrificată.
Imaginația a făcut din suferință o entitate ciudată, stranie, sinistră, și aceasta nu putea să meargă pe stradă fiindcă oamenii aruncau cu pietre în ea. Suferința s-a travestit într-un om cu stare, însă mergând lăsa în urmă dâre fetide, ca o amprentă a suferinței. Oamenii au recunoscut-o, iar suferința a fugit și s-a inserat între două gânduri turmentate, le-a atins și gândurile au început să urle. Boala a adoptat suferința, și de atunci boala și suferința sunt de nedespărțit.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!