poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 8837 .



Cămila are cocoașă/e
eseu [ ]
- răbdare și tutun - Colecţia: Culture Pub

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrian_nairda ]

2008-04-17  |     | 



Excelența sa, Sheik Hamdan bin Rashid Al Maktoum, ministrul Finanțelor și Industriei Emiratelor Arabe, abia "Deputy Ruler of Dubai", dar șef "at the International Monetary Fund" and the "OPEC Fund", absolvent al Cambridge University, tatăl a trei fii și a trei fiice și-a cumpărat o cămilă (femelă). Trei milioane de dolari. Zilele trecute. Banu' jos. I-o visez, noapte de noapte, de o lună-ncoace. Cămila. Vreau să aflu câte cocoașe are.
...
În ce an de după Hristos suntem? Întreb, nu dau cu parul. Pe mine, în 1990, Varujan Vosganian - ministrul Economiei și Finanțelor, senator, însurat, o fiică, deschid o paranteză deosebit de lungă, nu înainte de a vă spune că a semnat cumpărarea a șase milioane de pensionari și a mai mult de o sută de mii de cadre didactice, băgându-și mâna-n buzunar... a scărpinare are: Activitate politică: Ministru, Ministerul Economiei și Finanțelor (Aprilie 2007- prezent); Ministru, Ministerul Economiei și Comerțului (Decembrie 2006-Aprilie 2007); Vicepreședinte al Partidului Național Liberal (2007-prezent); Purtător de cuvânt al Partidului Național Liberal (2006- prezent); Membru al Comitetului Executiv al Partidului Național Liberal (2005 – 2007); Președintele Comisiei de Buget, Finanțe, Activitate bancară și Piața de capital, Senat (1996-1998; 2004 - 2006 ); Senator (1996-2000, 2004 – prezent); Membru al Adunării Parlamentare a Consiliului Europei (2004-2006); Membru al Comisiilor Politice și Economice din cadrul APCE (2004-2006); Membru al Biroului Permanent al Partidului Național Liberal (2003 - 2005); Membru al Consiliului Național de Coordonare al Alianței D.A. (PNL, PD) (2003-2005); Coordonatorul Comisiei Naționale de Strategie a PNL (2003-2005); Președintele Partidului Uninea Forțelor de Dreapta (1996-2003); Membru al Consiliului Minorităților Naționale (1993- prezent); Lider al Grupului Parlamentar al Minorităților Naționale (1992-1995); Membru în Consiliul Provizoriu de Uniune Națională (1990); Deputat (1990-1992, 1992-1996); Președintele Uniunii Armenilor din România (1990 – prezent); Activitate academică: Vicepreședintele Uniunii Scriitorilor din România (2005); Conferențiar universitar la Academia de Studii Economice, Facultatea de Relații Internaționle, București; EDUCAÞIE: Liceul “Alexandru Ioan Cuza”, Focșani, Vrancea; Academia de Studii Economice, București, Facultatea de Comerț, 1982; Universitatea București, Facultatea de Matematică, 1991; Doctor în Economie, Academia de Studii Economice, București, 1998; TITLURI SPECIALE (selecție): Doctor Honoris Causa, Universitatea “Vasile Goldiș”, Arad, 2006; Doctor Honoris Causa, “Leibniz University”, Milano, 2006; Premiul Academiei Române pentru contribuția la dezvoltarea științei și culturii românești, 2006; Premiul internațional de poezie "Nichita Stănescu", Chișinău, aprilie, 2006; Premiul de Excelență pentru contribuția la dezvoltarea Pieței de Capital din România, Bursa de Valori București, 2005; Premiul pentru contribuția la dezvoltarea Pieței de Capital din România, Premiile Pieței de Capital, 2005; Premiul Special pentru suportul adus dezvoltării Pieței de Capital din România, Bursa de Valori Sibiu, 2005; Premiul "Cea mai bună proză a anului" pentru volumul "Statuia Comandorului", Uniunea Scriitorilor București, 1994; MEMBRU ORGANIZAÞII PROFESIONALE: Membru fondator al Societății Române de Economie (SOREC); Membru al Consiliului Experților Internaționali ai Centrului European de Studii Politice cu sediul la Bruxelles (1992-1995); Membru onorific al Consiliului Științific al Institutului Național de Prognoză Senior Cercetător al Institutului Național de Economie; ACTIVITATE INTERNAÞIONALÃ: Invitat la Reuniunea anuală "Future of Europe Trust" a Clubului Tinerilor Liberali Politici, Londra 1992, 1993; Participant la Reuniunea Experților Internaționali ai Centrului European de Studii Politice, Bruxelles, 1993, 1994, 1995; Invitat al Guvernului Statelor Unite ale Americii în cadrul programului "International Visitors"; Invitat la reuniuni internaționale organizate de Organizația Națiunilor Unite, Organizația pentru Securitate și Cooperare în Europa, Uniunea Europeană, Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare; VOLUME PUBLICATE: Economie: "Reforma piețelor financiare", Editura Polirom, 1999; "Contradicțiile tranziției la o economie de piață", Editura Polirom, București, 1994; "Jurnalul de front", editura Staff, București, 1994; Literatură: "Iisus cu o mie de brațe", volum de poezii, Editura Dacia, Cluj-Napoca, 2004; "Ochiul alb al reginei", volum de poezii, Editura Cartea Românească, București, 2001 (selectat pentru Jubileul Asociației Traducătorilor de Literatura Americană, Chicago, 2002); "Statuia Comandorului", proză, Editura Ararat, București, 1994 (Premiul Asociației Scriitorilor din București); "Șamanul Albastru", volum de poezii, Editura Ararat, 1994; Politică: "Dreapta Românească.Tradiție și Modernitate", Editura Nemira, 2001; "Dialoguri cu Varujan Vosganian", autor Diana Coriciuc, Editura Dacia, Cluj-Napoca, 2000; Autor a mai mult de 500 de articole de economie, politică și beletristică, studii și esee. Tradus în Engleză, Spaniolă, Rusă, Ucraineană și Armeană.; LIMBI STRÃINE: Fluent în Armeană, Engleză, Franceză. - m-a întrebat: ce-am votat eu aici?
- Legea privatizării, domnule. Salut!


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!