poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1499 .



medicament pentru unele suflete
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [dianagabriela ]

2008-06-07  |     | 



Am incercat sa caut cuvinte sa pot spune tot ceea ce se intampla cu mine.Nu am gasit ; nici cuvinte , nici semne , nici ganduri...nimic.Poate doar o lacrima , dar si aceea s-a pierdut. As fi putut sa iti spun simplu : 'Eu...' , dar nu, nici cuvintele nu mai au nici un sens.Iar atunci cand tu m-ai fi putut intelege , eu nu am putut vorbi.Iar cand te-as fi putut face sa intelegi, tu nu ma mai puteai asculta...Poate ai fi vrut sa nu afli nimic despre mine,cu toate ca stiai deja totul.As fi vrut sa incerc sa fiu altfel,dar a fost atat de confuz,de contradictoriu,de derutant,incat am disparut,m-am indepartat de tine si nu te-am mai putut privi..Iar cand m-am intors,nu mai erai tu.Ramasese din tine o amintire ce s-a spulberat in momentul cand am vrut s-o ating.Am ramas cu mana intinsa spre tine,incercand sa ating un ideal ; cu lacrimi in ochi,am realizat ca se sfarsise...pentru ca am fost prea lasa pentru a te pastra.Cu toate acestea ,am ramas acolo unde te pierdusem,cu lacrimi siroind,cu mana tremuranda,tanjind,sperand ca se va intampla ceva...Am sperat in toata neputinta mea de atunci ca cineva imi va varsa o picatura de fericire in palmele tremurande,cu degetele rasfirate pentru a putea prinde ceva ce nu exista si cu toate astea,este atat de mare,de coplesitor....Dar am incetat sa caut raspunsuri acolo unde nu mai puteam pune intrebari.M-am resemnat , continuandu-mi existenta egoista ,efemera ,singura in fata unui destin inevitabil.
E cel mai greu sa inveti sa uiti atunci cand ai putut simti odata,cand ai putut trai...cand ai putut fi OM.E si mai greu sa disimulezi,sa ascunzi umbrele in spatele luminii,cu toate ca stii ca acestea vor razbate pana la urma si iti vor intuneca universul fals.Uneori ma intreb daca aceasta este viata mea...sau poate este visul cuiva ; si ce se va intampla cand acel cineva se va trezi? Totul este o iluzie,o himera...si acestea nu pot fi atinse nicicand,nici chiar cu gandul.Iar eu...eu voi ramane aici,pe culmile universului meu,sperand,asteptand...asteptand o izbavire ce probabil nu are sa vina nicicand....

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!