poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2775 .



Mici pași spre un zâmbet...
personale [ ]
un fel de rețetă de gândire optimistă

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Diana ]

2005-01-15  |     | 



Nu îți dori să ai fericirea pe care ți se pare că o au cei din jurul tău pentru că ei doar profită la maxim de ceea ce este lângă ei.

Fericirea este, te așteaptă, nu este termenul acela la care toți visează și nu pot atinge pentru că în final tot ce ne dorim, cu timpul în mintea noastră devine perfect, deci inexistent!

Trăiește ce e în jurul tău, nu te rușina că asculți muzică și te înveselește, când tu de fapt trebuia să suferi.

Zâmbește când simți că vrei să plângi și adu-ți în minte următoarele lucruri: ești aici și asta e tot ce contează.

Nu suferi și mai ales nu te obișnui cu suferința pentru că o să înceapă să-ți placă să faci pe victima.

Fă o listă cu lucrurile pe care le ai... cu siguranță vei descoperi că ai motive să zâmbești!

Fii sigur că răsplata va ști când să vină, poate că nu ești pregătit(ă) pentru fericire, poate că sufletul tău își dorește prea mult fericirea, acel lucru doar gândit, zic unii, pentru ca aceasta să vină exact sub forma care e și să dezamăgească...

Greșeala pe care o facem toți este că noi privim un singur fel de fericire... și poate fericirea e lângă noi, ne zâmbește, ne ține de mână... dar noi nu o vedem pentru că așteptăm idealul... care nu va veni...

Fii fericit(ă) că iubești, fii fericit că ai reușit să nutrești acest sentiment. Nu te gândi dacă îți este sau nu împărtășit!

Încearcă totdeauna să ai lumea ta, să ai un loc în care să pleci de fiecare dată când cineva te rănește.

Dacă trebuie să riști și cel mai de preț lucru în viață, nu ezita, riscă... riscă tot pentru fericire, pentru că înseamnă că așa a vrut Dumnezeu, să riști pentru a-ți continua drumul spre împlinire.

Nu lăsa pe alții să îți impună vise, idealuri. Construiește-ți propriile vise, din propriile mâini. Va ieși casa în care să locuiești... și cine o poate construi mai bine decât tine?

Privește spre viitorul fericit și lasă în urmă trecutul. Pentru că doar lăsând trecutul și amintirile urâte poți continua.

Fii tu însăți (însuți)!!!



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!