poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3842 .



un ultim monolog aproximativ negru
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [iQ666 ]

2005-02-06  |     | 



se zvoneaza ca dbrom va renunta la monologurile negre. unde sa mai citim despre vecinii care ne everveaza sau despre perechea care tocmai si-a gasit alta jumatate? exista tabloide, dar acolo se cultiva senzationalul, pe cand aici puncta serios firescul, normalul, banalul chiar uneori. e frig, ascult muzica singur, pe pervaz s-a depus un strat de zapada, pe sub balcon trece o ciurda de popor...

concluzia v-o las voua. de fapt, ce ma doare acum e ca nu stiu nici macar cum se pronunta numele site-ului, de-brom, de-be-rom, d'brom [mai pe klingona], d-b-rom sau altfel? noroc ca exista litere si ca partidul mi-a oferit posibilitatea sa ma alfabetizez. eu nu vorbesc prea mult, asa ca eu scriu dbrom si fiecare citeste cum vrea.

nu e nici o eclipsa acum, dar e intuneric. vampirii ar fi deja satui. tot ce-i dulce in camera asta se afla deja in stomacul meu. asta nu e de rau, dar a zis cineva ca un monolog negru ar trebui sa contina doar depresii? o fi zis, dar nu mie, cel putin nu azi. si oricum acum ascult de marylin manson, "the boy that you loved is the man that you fear". nu cafea, nu tigari. ce fel de neadormit o fi asta se intreaba vexata inocenta cititoare? adormit i se raspunde de la tastatura. traiasca moartea! luptam pentru pace!... din ciclul..

nu m-a parasit nici o iubita nici ieri, nici azi, sper ca nici maine. cel putin eu nu stiu. nu e nici vorba de vreo problema majora la locul unde-mi petrec zilele. din cate-am habar nici bolnav nu-s. doar trist si depresat. as asculta niste cantece triste de la bush [b.t.w., fac bush! cu dubluv inainte si g si mai in fata], dar si-ar pierde sensul intre tristetile mele legendare si ni s-ar amesteca nemultumirile. as ajunge sa... sa nimic! am incheiat subiectul, tocmai mi-am amintit ca zambarescu va trai 120 de ani. degeaba m-as apuca eu sa urlu c-o sa traiesc 134 de ani si 3 luni, nici un ziar nu va publica asta.. mi-am si gasit un pretext, acum pot sa-mi plang mai departe singuratatea mea iubita.

tocmai am primit un mesaj underground, cica de fapt bombo' nastase a ordonat de fapt suprimarea monoloagelor negre. vin alegerile si poporu' nu trebuie depresat. cu nastasele saptamanii cica n-are nimic, ca nu se cunoasc. usa zboara, geamul se sparge, nici nu apuc sa-i vad pe cei zece mascati care ma masacreaza. e doar un scenariu, fara legatura cu ciresele de a caror existenta tocmai mi-am amintit si a caror iminenta ma pune pe ganduri. pe acolo vad minunile pe care le-am atins cel mult cu ochii, de obicei cu mintea, insa niciodata cu mana sau alte organe mai mult sau mai putin active in varii conditii.

daca as fi negru nu stiu daca as aprecia ideea de monolog negru. negrii sunt mereu veseli conform prejudecatilor. iar daca nu-s veseli se impusca sau vorbesc ritmat si lumea crede ca ei canta. intrebarea ar fi cine sa se simta jignit de comparatie, oul sau gaina? mai ramane sa-l intebam pe columb.

am fost pe la termopile, insa punctualitatea mea ignorabila m-a facut sa plec singur de acolo, nu purtat, nu ingropat, nu teleportat... iar acest text se dedica oricui il intelege. ceilalti sunt invitati sa se implice in prasitul de primavara. ce noroc ca nu sunt diacritice pe acest site!

nota: textul a aparut initial pe dbrom (www.dbrom.ro) si unele trimiteri sunt poate intelese doar de catre cititorii obisnuiti ai publicatiei.. l-am postat si aici pentru ca m-ar interesa reactii ale cititorilor care nu stiu despre ce e vorba

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!