poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3176 .



De sarbatori vreau doar sa imi imbratises sotia
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [LacrimaNeagra ]

2001-12-24  |     | 



Ieri o prietena m-a vizitat, avea o prajitura si o lumanare, trecea un an de cand l-a cunoscut pe cel ce il iubeste-n continuare. Privind-o cum zambeste mi-am amintit, ca acum mai bine de un an te-am intalnit, te-am cunoscut si m-am indragostit. Mi-aduc aminte chipul tau si ochii tai de inger pur, noi ne iubeam si nu vedeam parerea oamenilor din jur. Parintii tai nu m-au placut, eram profesorul ce iti preda, dar am vazut in ochii tai, prezenta mea ii deranja. N-au spus nimic, nici n-au facut, contractul i-a oprit, caci ei stiau tot ce incepe, trebuie sa aiba sfarsit. Cand am plecat ai mers cu mine, m-ai dus pana la gara, n-am vrut sa plangi, dar lacrimi au cazut si-ai coborat cu pas nehotarat, si iar ai plans, ne-am despartit. Am plans si eu, ti-am scris o poezie, cand peste Dunare treceam, spuneam n-a fost sa fie eram un las da nu conta. Ajuns acasa mi-ai lipsit, am folosit parfumul de la tine, purtam doar hainele pe care mi le-ai daruitnu stiam ca sa fac dar m-am hotarat in fine. Nu aveam bani, nu aveam cum ....sa ma intorc la tine, dar am muncit si n-am dormit sa-ti fiu aprope de Craciun, sa te simt langa mine. Cu genti cu daruri m-am intors, parintii tai si fratii tai cu toti mi-au multumit, m-au pus la masa, m-au lasat sa dorm si apoi m-au gonit. Lacrima ta s-a transformat in clipe de durere, ti-ai luat bagajul, m-ai urmat, nici nu le-ai spus la revedere, aceeasi gara, acelasi tren de data asta ne-a unitOrasul meu, amica mea ne-au urat bun venit, ne-au spus ca anul nou e pentru noi, eu un copil cu chip batran, tu ingeras cu chip vioi. Anul trecut de anul nou am hotarat sa-ti fac un dar, sa facem nunta ce-o doream sa te duc la altar. Si in pragul dintre milenii eu ti-am cerut sa fii sotia mea, si timpul s-a oprit si lunga a fost clipa dintre ani, cand ai spus da, nunta de vis a fost reala, iara odaia noastra mica s-a transformat in camera regala. Ai plans incet, am plans si eu, traiam intr-o poveste, te sarutam focul iubirii noastre simteam ca nu se mai opreste. Apoi....ca-n Print si cersetor, iubirea noastra s-a mutat in gerul ucigator. Imi amintesc plangand acum si liftul unde am dormit, eu te-ncalzeam in brate si te priveam uimit, pe Popa Sapca, intr-un bloc, pe trepte iar ai adormit, ma mangaiai si ma-ntrebai daca si eu m-am incalzit, si imi spuneai ca nu-ti e frig, spuneai ca nu te doare, caci eu sunt langa tine si ca va fi si soare. Inca o noapte-n frigul greu, inca o zi mancand doar doi covrigi, si in ochii tai am simtit cum ceva se stinge. Nu stiu daca am facut bine cand te-am rugat sa te intorci acasa, dar nu aveam ce sa-ti ofer, doar sufletul din mine, spuneai ca totul e iubirea, ca e tot ce conteaza, trenul ce-ntai ne-a despartit si apoi ne-a unit atunci te-avea in paza. Am plans caci iar ne-am despartit, tu ai plecat la casa ta si am crezut ca-i bine, ti-am vrut doar binele atunci, am renuntat la mine.Chiar daca sute de kilometri ne despart, in suflet mi-ai ramas sotie, si-n fiecare an de Anul Nou eu retraiesc acea casatorie.
Am ras, am plans si ne-am iubit
Chiar daca pare prea banal
Am vrut sa fie chiar frumos
Dar nu am fost destul de bun
Iar frigul infernal
Ma urmareste tot mereu
Si vrea sa-mi fure linistea
De doua ori ne-am despartit
Si tu ramai orice ar fi
Sotia mea.
Pentru Galateanu Ramona Alexandra (MONA) Orice ar fi sa stii ca inca te iubesc, iar daca sampania de anul acesta va fi putin altfel sa stii ca e din cauza lacrimii mele ce se ascunde in sticla si de abia asteapta atingerea ta. Nici o clipa nu te-am uitat, iar sufletul meu, asa cum am jurat va fi langa tine si langa ingerul tau pazitor!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!