poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3002 .



Suioare rugatoare de iertare ceruita
personale [ ]
revolte

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [GAP ]

2005-03-19  |     | 



Vedeam ca prin neguri marginile luminii aplecate peste buzele verzi si ude ca si cantecul unei ploi de primavara pe coastele Irlandei ... undeva departe ingerii sedeau inca tristi, cu aripile intinse in rauri lungi coborand prin verdele crud si uneori apusurile de soare strapezeau noptile cu stele...mirosea, dumnezeiesc de mirosea renuntarea la aplecarea aceea catre marginile ramelor inlemnite de mirare...Se adunau luminile icoanelor in manunchiuri aurii, line de lumina, secerate brusc cu osul tamplei...bulgari mici de ingeri neadusi la dimineata risipea roua prin sensurile descheiate la racoarea apei curate...Una, doua, trei..."Dumnezeu in ceruri numara lacrimile femeilor..."In rest ploaie, zgribulitul acela sub recile unghii si mirosuri de iarba, pietrele acela rostogolitoare pe sub talpi si un car vechi, cu roti nespus de mari, cu care se aduceau de la razboaie, cu ceata odata, negurile si oamenii iubiti...A nedormind diavolul despica buzele muscate si ochiiiiii plansi...planshhiiii...precum sarpele sarind la carotida vine noroiul lipicios si lasa urme pe obrazul alb, ascuns sub farduri, de urmele de lacrimi...noroaiele murdarind ingerii...De spalat numai lacrimi si neasemuita nebunie a ingerilor ridicand aerul si apele pe aripi...Dinadins si sfant...Patruzecidezilesidenopti pana la de treioriispitire si de treiorinemurire deuteronomica, deuteronomica, deuteronomica...Maica Sfanta aplecand fruntea-i obosita, de strigate, de plansete, de nezambete, de cruci si sudori, de copil dezcopilarind pentru toti...Nopti de nenopti...Si pe pamanturi plansetele acelea de dupa o vorba, o palma, un pumn, o zbatere, o razbatere, o urma, o dunga, un plans si neplans...Farduri farduri de zapezi pimaverile sa-i pierzi...
___________________________________________________________

Axiomaticos: "In ceruri Dumnezeu numara lacrimile femeilor..." - simetricocitatul

Chronosologia: Vezi tu, fuioroasoooo, preainaltoasoooo...tu nu poti fi acel mosionroata si cuzasarutatorul a murit de mult...

Grijanie: Au ramas boierii cu ghilimele mamilor lor, cu tot!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!