poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4267 .



Neputinta de-a-mi spune fericirea...
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Nora ]

2002-02-02  |     | 



Am tot citit din textele de pe site si ma intrebam: "Oare toti suntem nefericiti?!...Oare nu ne putem striga decat durerea?!...Oare voi gasi o poezie in care cineva sa exclame..."Sunt fericit!!! Sunt cel mai fericit din aceasta lume!"...Oare-as putea face eu asta?!"...nu stiu...de ce nu pot, oare, sa-mi strig fericirea atunci cand o simt?!...Oare mi-i prea scurta fericirea...ori nu mai am nevoie de ceilalti atunci?! Oare sa fie poezia un strigat dupa ajutor...un racnet...uneori spus abia soptit.."sunt viu inca...mai cauta-ma acum...acum cat sunt inca viu si sufar ingrozitor...te avertizez!...maine pot fi fericit...si poate n-o sa mai am nevoie de tine...gaseste-ma acum cat te chem!...intelege-ma!...nu ma lasa sa pier nestiut in durerea mea..."...nu stiu...e tare ciudat si...aproape ca nu mai pot sa-nteleg cum pot gasi bucurie si frumos in durere...in durerea celuilalt...in durerea celuilalt care...desi nu ma stie...imi scrie...ma bucura facandu-ma partas la sufletul lui...ma umple de frumusetea spiritului sau...?!...Am zis..."imi scrie"...dar, oare, eu cand scriu iti scriu tie?! Scriu pentru tine..sau...o fac doar intr-un exercitiu de oglindire pe hartie..in afara mea...in incrancenarea-mi continua de-a ma-ntelege ...de-a ma cauta ...de-a ma gasi iar si iar si iar...pe mine?! Nu prea mai stiu...de fapt...nici nu stiu ce m-a apucat sa scriu acum...De fiecare data cand nu mai inteleg ceva...m-apuc si-ti scriu...oare caut raspunsul la tine...oare nu-mi mai ajung mie decat atunci cand simt cum ma-nnec in nefericire?! Oare de ce ma simt atat de mica si de insingurata doar in fata nefericirii?! Oare de ce n-am nevoie de tine-n bucurie...?! De ce n-am nevoie de tine-n iubirea deplina si pe veci impartasita?! De ce n-am nevoie de tine in diminetile de vara...atunci cand soarele-mi inunda fata si simt cum aripile-mi cresc printre fluturi?! De ce te chem, oare, doar in durere?! Tu stii?! Poti sa-mi spui tu, caruia i-am aratat tot negrul sufletului meu, de ce nu-mi mai esti necesar in ne-durere?! De ce vin doar sa-ti cer un strop de viata doar atunci cand mi-au secat toate fantanile fericirii?! De ce nu-ti pot striga, atunci cand o simt, fericirea?! Oare-i un soi de egoism a mi te face partas doar in durere?! Nu stiu...Tot ce stiu...e... c-as vrea intr-o zi...pentru toata puterea ce mi-ai dat-o ascultandu-ma...pentru toata rabdarea ta risipita in nebunia-mi mistuitoare...pentru toate picaturile tale de sange ce s-au prelins amar langa mine...sa pot sa-mi arunc in ai tai ochi fericirea...sa-mi fii o zi...partas la fericire...Nu-i o promisiune...is aproape...aproape sigura ca nu voi reusi...in ziua in care-am sa fiu fericta...am sa uit de tine...dar vreau sa stii...c-as vrea sa-ti pot da in cuvant...fericirea...:)

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!