poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1551 .



Am chiulit, pentru o zi, din viață.
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [mistagog ]

2009-08-17  |     | 



Am chiulit, pentru o zi, din viață.
Suferind o “animație” teribilă în viața mea, de sorginte amoroasa, mi-a poposit în prag o nazdravană cu ochi lemnoși și buze ce dezvăluiau sugestii tainice în rândul domnilor, concepută pur și plină de grație…de-am zis întâi că-i o consecință a tulburării mele sufletești, că doar cu sufletul poți să vezi așa frumusețe…dar când colo deslușeam pe buna mea prietenă.
Anda. O făptură plină de esență și plină de paralelism(doar in sensul asemănărilor) în privința persoanelor noastre. Nu ne văzusem niciodată dar simțind că eu mă abat spre ținutul umbrelor veșnice…iat-o lângă mine.
Cineva îmi cerea acum câteva zile, să înțeleg definiția cuvântului prietenie. Acum o înțeleg perfect; prietenie înseamnă Anda. Buna mea Anda, când a aflat că am „mâncat ciuperci otrăvite” a sărit într-o grabă în ajutorul meu…uitând pur și simplu de ea.
Și iată-ne împreună. Fără emoțiile acelea care iți încălzesc palmele…fără ghemul din stomac.
Și ne-am îmbrățișat ca două surori și am dat primul sens al povestirilor noastre. Și din mine și din ea țâșnea prin piele sucul „dulce-nveninat al ciupercilor otravite” Veninul născut dintr –o aspirație nefericită a celor din viața noastra…. A celor care intr-un fel sau altul au dat o semnificatie gravă ideii de a iubi. Și ne-am spus tot. Am plâns, am râs și în câteva ore amândouă am înțeles apoi incompatibilitatea dintre spirit și materie.
În sfârșit a venit și vremea să ne așezăm sufletele acolo între coastele țiitoare de strălucire și de lumină…acolo unde se atinge adevărata desăvârșire lăuntrică și ne-am hotărât ca timpul pe care-l avem împreună să ni-l petrecem departe de tragicul existentului.
Cu sânii goi, lăsați la vederea celor înrudiți cu …”increatul” din viața noastră, și cu un gust puternic de libertate ne-am oferit apoi cele mai frumoase ore chiulite din viața noastră.
Și chiar dacă vom primi absențe pentru acele ore, întreaga noastă fire a gustat o voluptate care poate să acopere orice fel de uzură a situației…iar nota ce-o merităm este maximă!


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!