poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2005 .



Zodia Câinelui
personale [ ]
Poezia câinelui

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Loryley ]

2010-03-21  |     | 



După o zi grea de muncă ,ce te poate relaxa mai mult decât întâlnirea cu arta ,indiferent sub ce formă ar fi ea?
Joi ,18 martie 2010, a fost o mare sărbătoare pentru cenaclul literar din Oradea ,să îl aibă ca invitat de onoare ,pe domnul ROBERT ȘERBAN, prezentator al emisiunii”PIPER PE LIMBÔ la Televiziunea de Vest,poet și prozator .
Eu nu puteam să lipsesc de la importantul eveniment, așa că am lăsat toate treburile deoparte și am plecat emoționată ,să îl cunosc pe omul de cultură ,născut în zodia câinelui,un “CÂINE “cum singur s-a prezentat.
Sala fremăta de nerăbdare în așteptarea evenimentului , ca nuntașii care își așteaptă mirele (poetul)și mireasa(poezia).Printre participanți am întâlnit oameni importanți ai vieții culturale din Oradea :IOAN MOLDOVAN,GHEORGHE VIDICAN,MIKY VIERU,ALEXANDRU SFÃRLEA,LUCIAN SCURTU,LIVIU CÂMPEANU, GHEORGHE VASILE,etc.Domnul Șerban Robert ne-a demonstrat cum a luat cotidianul și l-a transformat în poezie autentică,apoi ne- a vorbit despre proiectul următorului său volum de poezii"MOARTEA PARAFINÃ".Alexandru Sfârlea spunea referindu-se la poezia lui ca fiind o “poezie cerebrală” iar poetul Ioan Moldovan a vorbit despre realitatea din poezia lui Robert Șerban care este scoasă la lumină ca o reptilă ce își leapădă pielea veche pentru a scoate alta nouă mult mai frumoasă. Gheorghe Vidican l-a întrebat dacă titlul viitorului volum de poezii are o semnificație anume pentru el,răspunsul a fost că “ e o sintagmă care îmi place , atâta tot”!Toți doreau să –i pună întrebări cât mai multe dar timpul a zburat și poetul a trebuit să plece la Satu –Mare ...eu am rămas sub vraja poeziei, uitând că trebuie să plec și eu ...într-un târziu m-am ridicat ...încă -mi mai răsună în minte versuri ,ce mi-au încântat sufletul ...sunt fericită...azi am făcut cunoștință cu frumoasa poezie a unui "câine"!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!