poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3036 .



Colega mea de bancă
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Diabolo ]

2010-06-21  |     | 



Eram în clasa a II-a când am crezut că m-am îndrăgostit pentru prima dată. M-am mai îndrăgostit după aceea de multe ori, dar de fiecare dată am crezut că e prima oară. Nu știu ce cred alții, dar eu așa simt... că fiecare dragoste a fost o nouă viață pentru mine, chiar dacă eu nu am fost mereu altul.

O chema Ioana Wolfgang și era evreică. Era pistruiată, avea păr roșu și creț și niște ochi albaștri precum cămașa mea de mătase pe care altă fată mi-a rupt-o, în loc să-i deschidă nasturii de sidef cu grijă. Ioana era veselă și grasă. Mi-aducea pască și dulciuri făcute de mama ei. Uneori îmi aducea și mașinuțe de colecție furate de la fratele ei mai mare. Am primit și o decorație de la bunicul ei, din război, pe care a prins-o cu un ac de siguranță de un crac de la pantalonii mei de velur. M-a pipăit și m-a înțepat. Eu am râs că mă gâdila. Eram singurul băiat din clasă pe care îl băga în seamă o fată. Uneori, dimineața, înainte de școală, venea la mine acasă. Părinții mei erau la servici. Ne jucam de-a mama și tata, iar păpușile erau copiii noștri. Până când ne-a prins mama și a făcut scandal mare la școală. S-a dus chiar și la mama ei. Pe mine m-a bătut. Nu știam de ce. Ioana a continuat să vină și punea bilețele cu "vaco" sau "proasto" mamei mele pe sub ușă. M-am supărat că nu a vrut să mă lase să pun și eu bilete pe sub ușa ei. Uneori venea cu paltonul pe dos. Acum e în Israel și când vine prin țară nu știe unde să mă caute. Altfel ar trece pe la mine să mă vadă, doar am fost prima ei dragoste.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!