poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1303 .



O zi de toată normalitatea
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [L.I.Muresan ]

2011-01-13  |     | 




Uneori zilele sînt atît de lungi încît par nesfîrșite. E doar apăsarea momentului nefericit, cînd ai dori ca totul să se termine repede. Și totul se termină. Percepția e singura care dă volum așteptării. Să zicem că în ziua aceasta ești așteptat mai devreme la serviciu, vei pregăti cafeaua, șapte porții, să fii sigur că ajung celor două persoane invitate. Apoi aștepți recunoaștere, chiar recunoștință. Și le primești pe fondul unei dureri acute de măsea. E recidiva anului trecut, cea din fundul gurii, partea dreaptă sus. Dentistul i-a zis pe nume, a catalogat-o, nu i-ai reținut poziția exactă.

Uneori părțile anatomice par galaxii, planete, noi simpli dumnezezi suportînd neajunsurile relaționării cu acestea. Iată cum zilele au alte dimensiuni! Pentru un muritor, relația cu domnul e sigilată de subconștient, orice relație se raportează acesteia și autoremușcarea sigilează. De aceea percepția timpului diferă de la persoană la persoană. Stai la ghișeu și aștepți, stai la ghișeu și te doare piciorul drept, ai avut ruptură de menisc, stai la ghișeu și te doare coloana, zona lombară, stai și aștepți să-i doară pe alții mai tare decît pe tine, să plece primii și să triumfi ca unic rezistent înaintea ghișeului.

Și toate într-o zi, absurdă, mohorîtă, nemăsurabilă în sentimente normale.
Abia atunci iei o decizie. Tardivă, dar binemeritată. Lași baltă totul, te urci în tramvai, intri pe ușă și dai muzica tare, tare de tot. Dansezi și bei, bei și dansezi. Scuturi capul și zici:”e și mîine o zi”

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!