poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3263 .



Cer dizolvarea Larglamentului
personale [ ]
– sesizare din oficiu – Colecţia: Culture Pub

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrian_nairda ]

2011-06-02  |     | 



„Ce te-ar determina să te sinucizi?” și „Care-i modul în care te-ai sinucide?” sunt numai două dintre întrebările testului căruia i-au fost supuși elevii (nume, prenume, sex, vârstă... semnătură) – pentru răspunsuri existând câte patru pătrățele stimulativ/eligibile „subiecților”.
Subiecții?! Păi ei sunt școlarii (copiii!) din Județul Gorj. Inițiatorul: Inspectoratul Școlar. Făcătorii sondajului: patruzeci de psihologi școlari. Operatorii: profesorii.

Ei bine, dacă nu mi-am pierdut eu mințile, atunci înseamnă că infractorii (subiecții) se află sub ancheta Inspectoratului Penal Gorj (nu a celui Școlar!), că acele chestionare au fost gândite de niște psihopați (nu de psihologi școlari) și că inerogatorii/operatorii (profesorii) și-au testat (pe ne-pusă masă!) rezultatele pedagogice într-ale scrierii corecte a X-urilor de prin casetuțele numeroase din pagina testului.

Părinții... păi să zică „merci!”, ori „Dumnezeu cu mila!”.

Alo: „Proiecția copilului”, „Misterul treburilor elucubrației și cercetărilor de orice fel”, „Procurarea de spărgături de parchet în cap”, „Misterul ce se administrează intern”, „Glumivernul României”, „Comisura Larglamentului pricepută în problemele familiei și copiiilor” și, cu drag, „Degajatule Sub-Preș consilier de stat tematic” ce mai faceți? Dormiți?

Uite, eu vă fac o propunere, la grămadă: a) scoateți copiii din Județul Gorj de sub anchetă; b) suspendați Inspectoratul ăla și băgați toți inspectorii pentru 29 de zile în arest preventiv; c) trimiteți psihologii școlari din județul ăla la balamuc; d) supuneți cadrele didactice unui act formal de protest contra unor acte didactice neinspirat comandate de către superiori; e) desființați protecția copilului oriunde dați peste ea; e) e bine să o faceți în cunoștință de cauză, altminteri fac o revoluție cu toți copiii.
Doame ajută!

A, presa să fie dată afară cu șuturi în gură, în cur și pe unde se nimerește pentru că nu a fost în stare să vadă, dincolo de libertatea-i necondiționată, că aici e vorba de niște mari drepturi încălcate, fără a mai vorbi de proceduri.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!