poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1488 .



drum galben pe hartă
personale [ ]
în loc de prolog

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [batoriada ]

2011-09-15  |     | 



când am ieșit din cameră, diana dormea. am apucat-o pe un hol lung. pereții erau zugrăviți în galben muștar. am trecut discret pe lângă imaginea unei balerine. stătea agățată în ramă. își ridica mlădios brațele. deasupra capului ei se forma cercul. am trecut prin acel cerc, continuându-mi drumul. când am ajuns la capătul culoarului am dat peste două chestii mari, la fel de galbene ca și peretele. erau gutuile mariei. reale ca mersul meu. am zâmbit uitându-mă la picioare și-am înțeles că tot ce va urma de aici încolo va fi galben. un iz de oliban, secvențe cu barajul măneciu, râul teleajen spre cheia care acum curgea prin dușumea, mănăstirea suzana de unde ne-am umplut sticlele cu apă din fântâna curții, sfinți pictați pe lemn și bucătăria mariei din care venea mirosul de mămăligă... cât să fi fost ceasul? de câtă vreme eram plecați spre piatra mare, spre canionul șapte scări? lăsasem în urmă o cruce:” aici i-au fost retezate aripile lui...2003”. plânsesem ca un copil, maria. erau vorbele noastre acolo la nici doi metri de cascadă. o gură de stâncă lungă, atât de verticală... dacă îți amintești tu de rucsacul galben JB abandonat pe banca din lemn. drept în fața noastră, aceeași cruce. oare se mai întoarce? e destul de întuneric. o să se întoarcă. diana privea spre adidași: dacă se mai întoarce.
m-am oprit lângă ușa bucătăriei, udă. un zgomot de apă din interiorul ei. posibil robinetul din încăpere să fi fost uitat deschis peste noapte. probabil, când urcasem pe ultima scară din canion, spre vârful de stâncă, trecând prin cascadă, vâzând în cele din urmă o lumină, să-mi fi spălat tricoul, ori roua dimineții, ori cine știe cine și ce să fi fost.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!