poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1229 .



Cel mai mare bun este "Iubirea"
personale [ ]
In cinstea zilei de 1 Decembrie...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Crezantema ]

2011-12-01  |     | 



Dorința unui suflet plin de iubire se ridică până la Dumnezeu, ca un strigăt puternic: Dumnezeul meu, iubirea mea, Tu ești al meu și eu sunt al Tău ! Sporește dragostea mea ca să pot gusta din adâncul inimii mele, dulceața iubirii, a împreunării și cufundării în Tine. Dragostea să mă ridice și să mă înalțe mai presus de puterile mele, prin tăria farmecului ei. Să cânt cântecul dragostei, să vin după Tine, Iubitul meu, până la înălțimile măririi Tale; toată tăria sufletului meu să se topească lăudându-Te, și să cânte neîncetat de bucurie și de dragoste. Să Te iubesc mai mult decât pe mine. Să nu mă iubesc pe mine decât prin Tine, si să iubesc , în Tine, pe cei care, cu drept cuvânt, Te iubesc, așa cum spune Legea Dragostei, pe care am descoperit-o în Lumina Ta.

Părinte al îndurărilor și Dumnezeul a toată făptura, pentru slava și mărirea Numelui Tău, ajută Poporul meu să cunoască iubirea! Îndreptează-l cu învățăturile Tale sfinte! Desfă-l de legătura poftelor urâte și înlătură, din inimile tuturor, iubirea deșartă, ca tămăduiți și curățiți cu sufletul, să se învrednicească de dragostea Ta. Să poată ieși din necazuri, fără a simții greul acestei vieți, îndulcindu-i amărăciunea! Să asculte de Duhul Adevărului și luminați și curați cu inima, să caute zi și noapte Impărăția Ta, urcând spre Sfântă Chemarea Ta!

Numai cel care iubeste pe Dumnezeu, poate să înțeleagă ce înseamnă iubirea adevărată! Iubirea de Neam, iubirea de Frați, iubirea de Prieteni, iubirea de Þară !...

1. "Iată acum ce este bun și ce este frumos, decât numai a locui frații împreună! 2. Aceasta este ca mirul pe cap, care se coboară pe barbă, pe barba lui Aaron, care se coboară pe marginea veșmintelor lui. 3. Aceasta este ca roua Ermonului, ce se coboară pe munții Sionului, că unde este unire acolo a poruncit Domnul binecuvântarea și viața până în veac”. (PS-132).+AMIN.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!