poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2275 .



Pagina unei atingeri emoționale din pasajul pietonal al Jurnalului lui Arcibald
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrian_nairda ]

2012-03-08  |     | 



„Nomen est omen”, așa că sper că-ți va deveni familiară expresia „gen”, devenită mai importantă decât mișcările necesare respirației, mi-a spus Arcibald – o, da, da (i-am răspuns!), numai că asta-i o chestiune statistică! –, după care el mi-a mai spus că-s prada unei tâmpenii, și mi-a ținut o-ntreagă disertație teatrală, iar când nu a mai făcut față, a chemat o vecină care m-a pus în fața faptului împlinit al acelor multiple modalități pronunciative ce nu-s trecute-n dicționare, adică tocmai acolo unde era și devenea discutabilă diferențierea definițională între și dintre sens/semnificație/și altele, pentru că astea-s: multiple și intraductibile! Așa ne-a spus aia, vecina, adică ne-a spus că suntem duși cu pluta, iar Arcibald a completat spunând că eu am călcat în străchini, adică, întrucâtva, mi se-ntâmplă ceva asemănător faptului turnării unei găleți de apă rece-n cap pentru a mă trezi, așa cum și multe alte mișcări umane-s numai și numai chestiuni deștepte menite a-ți simplifica viața cotidiană și istorică, asta dacă nu-ți joacă mii de feste jungla cercetărilor civilizatorice al cărui AND a rămas și rămâne neidentificat: Neanderthal ori Cromagnon, sau și/și? Șocul să fie o aspirație? Poate că da! De altminteri Shakespeare pune și spune peste tot “:”: „… To be, or not to be: that is the question/; … The insolence of office and the spurns:/; … Be all my sins remember'd:/ …/”.

Gen, ca să zic așa, e faptul că nu numai că ne alimentăm de la sân, ci că tot de acolo ne alimentăm cu debitațiile (gen!) verbal/simțional-seducționale materne. Gen! – vezi că asta, că Simfonia nr. 5 în Do minor Op.67, a lui van Beethoven, gen, te ține-n allegro, gen, dincolo de jumătatea convențională; ba, „gen” e că dincolo de orice măsură, gen, morală în La Major Op. 92 allegro devine, gen, con brio… vivace! „Gen” Arcibaldule?, i-am zis, și-am plecat către subsolul istoriei recente sincere. Procurorii au venit iute, cerându-mi un probatoriu… în scris, pentru a deveni înscris. Le-am desenat ceva, evident că o expresie: pa, sări! Arcibald mi-a spus că voi fi exceptat – în fine, el a spus mai multe, dar spusele sale nu m-au influențat, așa că acum aștept reacțiile pe termen lung din boogie chillen editat de Virgin Records… Inc., venite dinspre decedatul John Lee și cum îl mai chema pe el… prepay.

Next…
Mișcă-te… către Vest… dă-i de cap… zi de zi… mmm

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!