poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1691 .



Implantul
personale [ ]
testul de caracter

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Levana ]

2013-12-03  |     | 




O altă întâmplare interesantă care m-a marcat ca "ola hadașa" * este pe mâna cui te dai când ai probleme cu durerile de dinți. Între timp reușisem însă în meseria de inginer constructor la" Societatea de Electricitate" din Haifa. Testele de 7 ore au fost foarte grele. Ca nou venită în țara nu cunoșteam cu ce se mânâncă testele astea. Totul a fost la buna mea inspirație, precum în poezie. Mă gândesc că am avut puterea să cer la "testul de caracter" să primesc totul în românește, înafară de cel de meserie, caiete întregi rezolvate contra cronometru. La" testul de caracter" am cerut să primesc și eu precum rușii... testul în limba mea. Erau vreo 200 de întrebări. Am terminat prima și am ieșit din sală... Așteptând a apărut o doamnă, m-a luat de mână și m-a condus spre un alt loc la etaj. Bănuiam că e vreo secretară. Pe tot drumul mi-a pus întrebări referitoare la viața mea intimă. Îi spusesem că am studiat vioara și am fost plecată în America și Elveția din România cu orchestra Comunităților. Îi spusesem că am sosit în țară cu două fete și cu două mame iar soțul meu e deocamdată unicul salariat. Când am ajuns deja în dreptul ușii" șefului de examene "m-a mai întrebat dacă urmasem vreun curs aici în Israel. I-am spus că da, la "Tehnion" Haifa unde mi s-a recunoscut diploma. Așteptând să mă introducă la șef...când de colo ea îmi zice, poți să pleci, ai vorbit deja cu șeful. Eu sunt Șeful!

Dar, să trec la durerile mele de dinți. M-am dat pe mâinile unei dentiste care mi-a făcut o lucrare grozavă...Un pod peste 4 dinți. Îmi cădea mereu ca un papuc prea mare...Eram asigurată dar nici Asigurarea nu a recunoscut lucrarea ca fiind ceva bun. Nici măcar nu a vrut să-mi achite ceva din costul ei. Nici mai mult nici mai puțin lucrare de cizmar... în gura mea. Cică dentista avea vechime mare! Dar nu am știu că - în fapt- se ocupa de copii. Cabinetul ei de acasa o ajuta să se numească doamna doctor. Neavând și asistentă, probabil că a clacat în multe lucrari particulare! Am ajuns într-o zi la o familie de prieteni. Durerile de dinți de sub lucrare s-au agravat. Papucul a căzut...Spre norocul meu în familia lor exista și un doctor. M-au dus la el. Privind lucrarea mi-a zis imediat că doctorița care mi-a făcut podul peste dinți și tipul-ul trebuie dată în judecată. Am tăcut...cum tac și acum când am ajuns la implantul de dinți pe locul lucrării. Sufăr pentru implantul de os, iar acum pentru implantul de dinți și tot așa până la un an. PENTRU CÃ ATÂT DUREAZÃ UN IMPLANT.

Să nu vă faceți iluzii că dureză o zi... cum doctorii dau mereu reclame la radio și în ziare. E o mare minciună!

* nou venită în țară în ivrit


Bianca Marcovici

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!