poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1312 .



Regulamentul Festivalului Național de Literatură „Agatha Grigorescu Bacovia” Ediția a-VIII-a, Mizil, jud.Prahova Octombrie 2014
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Florinel ]

2014-07-19  |     | 



La rugămintea domnului Lucian Mănăilescu, public mai jos regulamentul concursului care și-a câștigat deja o binemeritată notorietate.

Asociația Culturală „Agatha Grigorescu Bacovia” și Primăria Orașului Mizil organizează ediția a VIII-a a Festivalului Național de Literatură „Agatha Grigorescu Bacovia”.
Festivalul se desfășoară pe două secțiuni: poezie și proză.
Pot participa creatori de literatură din țară și străinătate, indiferent de vârstă sau afiliere la U.S.R. și alte asociații scriitoricești. Nu pot participa autorii care au obținut unul din primele trei premii la ultimele 3 edițiile ale festivalului, (Pot participa cei cărora li s-a retras premiul în bani, pentru neprezentare la festivitatea de premiere).
Lucrările vor fi expediate (în format electronic) la adresa de e-mail: [email protected] (Puteți folosi și adresele [email protected], [email protected] Atenție: toate adresele pe yahoo au fost blocate. Concurenții care nu au primit confirmarea sunt rugați să retrimită materialele!), sau prin poștă - pe CD - la adresa: Asociația Culturală Agatha Grigorescu Bacovia, str. Agatha Bacovia, nr. 13 A, Mizil, județul Prahova, până la 15 septembrie 2014.
Textele vor fi culese în Times New Roman, corp 14, cu diacritice (cel mult 10 pagini A4 pentru secțiunea proză sau 15 poezii).
Pentru ambele secțiuni textele se semnează cu numele real (dacă autorul dorește să fie publicat sub pseudonim va specifica acest lucru).
Se anexează un CV, care va cuprinde și adresele de corespondență (poștă, e-mail, nr. de telefon) și o fotografie în JPEG sau TIF, cu latura mare de minimum 20 cm.
Vom confirma primirea textelor imediat ce acestea ne parvin. (Lipsa confirmării este echivalentă cu neînscrierea textelor la jurizare)
Textele care nu respectă prevederile acestui regulament vor fi eliminate din concurs.

Juriul
Președintele juriului - scriitorul Adrian Alui Gheorghe,
membrii juriului – scriitorii:
Emil Proșcan, primarul orașului Mizil,
Valeria Manta Tăicuțu,
Loredana Dalian,
Emil Niculescu,
Nicolae Tăicuțu,
Lucian Mănăilescu

va acorda următoarele premii:
Marele Premiu Agahata Grigorescu Bacovia, Premiul George Ranetti pentru poezie, Premiul Spirea V. Anastasiu pentru poezie, Premiul revistei Ferastra pentru poezie, Premiul Gheorghe Eminescu pentru proză, premiul Leonida Condeescu pentru proză, Premiul revistei Fereastra pentru proză. De asemenea, vor fi acordate premii speciale și mențiuni ale unor reviste literare, instituții de cultură sau sponsori.
Jurizarea se va face astfel: Fiecare membru al juriului va nota primele 15 texte, în ordine valorică, la fiecare secțiune (cel mai valoros text primind 15 puncte, cel de al cincisprezecilea un punct). În final punctele se vor cumula și vor fi stabilite premiile, a căror valoare totală însumează minimum 5.000 roni. Premiile acordate de reviste și sponsori vor fi jurizate de către reprezentanții acestora.
Câștigătorii vor fi anunțați din timp pentru a participa la festivitatea de premiere din luna octombrie 2014, urmând să confirme prezența. În cazul neprezentării la festivitate premiile se redistribuie.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!