poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 948 .



Algebră a inimii și analiză a sentimentelor
personale [ ]
maxime si reflectii Colecţia: Texte Filozofice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2015-05-29  |     | 



1.Să zburăm pe aripile idealurilor spre cer, depozitarul viselor noastre, să le culegem și să le inoculăm vieții, pentru a-i crea o nouă ipostază, în care să fie înglobate reveriile, feeriile, fervorile, euforiile și poeziile.

2.Toleranța și înțelegerea în ambele sensuri, ar trebui să fie printre reperele existențiale, de care să ținem cont și în cazul analizei poeziilor.

3.Uneori, când viața e în exces, ne refugiem temători, cu psihicul angoasant, în non-viață, acolo unde ne învăluie o liniște supremă.

4.În non-viață, emoțiile se volatilizează, iubirea nu încape, iar nimicul se lăfăie și de el se agață abstractul.

5.Înglobez infinitul într-o structură abstractă cu mijloacele finitului, însă nu îl pot prinde în ceva concret.

6.Doar prin poezie îmi pot trimite gândurile și imaginația poetică să sondeze insondabilul și să strângă în finitudine nemărginirea.

7.Poezia este o algebră a inimii și o analiză a sentimentelor, cu tentacule lingvistice ce se întind în lirism.

8.Uneori indiferența crasă devine arhetip într-o piesă scrisă de un diletant fără vocație literară, ce își lasă stigmatele lipicioase și vâscoase în sufletul lumii.

9.Ar fi util să ne scriem noi înșine propriul scenariu al vieții, care, pus laolaltă cu celelalte într-o ordine marcând nivelele inferioare, mediocre și superioare, să schițeze destinul universal.

10.Omul e fir de nisip, dacă este sfărâmițat de nimicnicie și neputință, însă poate crește vertical și poate urca pe coloana infinitului, dacă absoarbe esențele formate din valori, profunzimi, adevăruri, lumină și imanență.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!