poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2124 .



17
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Tyly ]

2015-11-07  |     | 



Chestiune de octombrie: Politica este cheița care deschide și umblă la psihicul omului, ca să-l abată de la liniște și micile bucurii dăruite de Dumnezeu.

Maxima zilei de 10 aprilie 2015: Nu știu să cunoască vreunul paradisul, dar de închipuit, și-l închipuie toată lumea!

Maxima zilei de 12 iunie 2015: Dacă m-ar întreba cineva ce aș alege între Dumnezeu și un copil, aș spune: copilul! Pentru că Dumnezeu își poate purta singur de grijă!

Maxima zilei de 26 iulie 2015: Prieteni nu-ți sunt cei de care trebuie să te rogi ca să facă un lucru pentru tine.

GÂND DE TOAMNÃ: mă gândesc la asimilare de imigranți ca la ceva care afectează metabolismul unei țări.

Maxima zilei de 6 septembrie 2015: Cu cât ești mai deștept, cu atât mai complicate sunt lucrurile pe care trebuie să le rezolvi.

Maxima zilei de 26 septembrie 2015: Faptul că înțelegem diferit anumite lucruri nu ne face inamici.

Maxima zilei de 27 septembrie 2015: dumnezeu este cu LITERÃ MARE!

Maxima zilei de 3 octombrie 2015: Dumnezeu știe să (se) facă frumos, iar mie mi-a dat voie să iau cu împrumut.

Pensée d'aujourd'hui: l'amour est le cerveau de l'existence!

Gând de octombrie: Aș putea la fel de mult să plâng moartea unui câine, ca și a unui om, căci în viață nu are importanță ce ești, ci doar ce faci; dacă ai făcut lucruri importante pentru ceilalți, asta îți va aduce onoruri pentru cel ce ai fost! Când te duci...

Pricepere de octombrie: Nu mă pricep nu pentru că nu m-aș pricepe, dar nu am făcut nicio încercare pentru a mă pricepe, pricepi?!

Preferințe: E de preferat moartea unei vieți fără iubire. Cel puțin acolo totul se reduce la odihnă!

Negoț exemplar: să schimbi frumosul pe frumos și să simți că ești cel mai câștigat!

Cugetare de octombrie: Nu omul se ridică la Dumnezeu, ci Dumnezeu se coboară la om!

Octombrie meditativ: nu cred că există om fericit pentru sine, eu cred că există oameni fericiți pentru alți oameni și pentru lucruri.

Triste de noiembrie: Nu suntem decât cutii ale pandorei. Una mai strălucitoare decât cealaltă!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!