poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 864 .



Coincidenta
personale [ ]
Paradox

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [munteanu ]

2018-08-12  |     | 



Sunt unele evinemente in viata inexplicabile, unii spun ca sunt simple coincidente, insa altii privesc dincolo de aparente.Intr-o buna zi,ok,seara, ma plimbam cu prietenul meu, iar o prietena m-a sunat, aceasta fiind dupa voce speriata si cam confuza, ea mi-a spus ca un prieten bun a murit, insa nu era ceva oficial.In momentul acela m-am interesat de la mai multe cunostinte si chiar i-am verificat si profilul de facebook sa vad ce se petrece...intra-devar, acesta a murit avand in vedere postarile celor draci de adio pe peretele de facebook al acestuia.Pana acum nimic ciudat, pana la urma suntem oameni si la un moment ne dam duhul..Ceea ce m-a pus pe ganduri a fost faptul ca baiatul respectiv inainte cu cateva ore de ceasul mortii a postat o poza in Sulina cu el si o barca, iar la descriere a scris asa: (Oaza de rai) da, exact, oaza de rai.Poate va intrebati cum a murit, pai am auzit doua variante, insa a doua nu e prea deplasata dar nici prea plauzibila.Prima varianra consta in faptul ca s-a dus sa faca baie in Dunare, mai exact la Sulina, fiind singur, desi el era plecat acolo cu un grup de prieteni, de ce ar merge sa faca baie singur?!In fine...el era un inotator destul de bun din cate mi-a zis si el cand inca traia, dar curentii se pare ca au fost necrutatori.A doua varinta pe care am auzit-o de la o ruda de a baiatului descrie evenimentul putin diferit, respectiva persoana mi-a spus ca defapt a intrat cu un prieten in apa si din joaca acel prieten l-a impins la fund, unde respectivul individ s-a agatat de ceva si nu mai putea iesi la suprafata, iar prietenul sau l-a lasat acolo nestiind ce sa ii faca.A doua zi politia si smurd-ul i-au gasit trupul neinsufletit.Sincer nu stiu care din aceste variante este cea reala, insa ce e cert este faptul ca a murit in chinuri neavand oxigen, luptand sa supravietuiasca, dar in cazul acela lupta a fost castigata, insa nu de el..Baiatul era tanar, avea 20 de ani, era la facultate si avea tot viitorul in fata.Lectia ce trebuie invatata din acesta tragica intamplare estea de a aprecia ceea ce avem si de asemenea si persoanele care ne incojoara, deoarece azi vorbim cu cineva anume iar maine nu mai e si nu o sa mai putem avea o conversatie cu acea persoana vreodata!Sa tinem cont de oamenii pe care ii avem in jur si sa profitam demomentele frumoase!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!