poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2176 .



Bucuria 1, Inventivitatea 1, 2, 3, 4
personale [ ]
Gânduri stilizate

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2021-01-11  |     | 



Unde este bucurie lipsesc furia, invidia, ura și adversitățile, căci bucuria creează conexiuni faste și armonioase între calm, fericire, toleranță, îngăduință și iertare și induce încântarea și recunoștința față de sensurile, ofertele și viziunile vieții.
Bucuria are similitudini cu beneficul, una gestionează încântarea, voioșia și veselia, altul procesează optimul cu scopul ca acesta să devină sistem de referință al omului ce caută potențialul, spiritualitatea, esotericul și transcendentul.
Bucuria intensifică luminozitatea vieții, destramă apăsarea ei asupra omului și îi conferă existenței ușurătate.
Cei care posedă dimensiunea inventivității își reinventează viața inovând-o, acceptă schimbarea bazată pe experimentare și improvizație, substituie elementele vetuste ale matricii cu elemente inedite cu consistență de creativitate, vocație și inventivitate, căci elementele desuete s-au format din monotonii, rutine, obiceiuri și stereotipii cu conținut de stagnare.
Inventivitatea este un aspect al evoluției și competiției, iar imaginația sa debordantă și dezinvoltă este sursa actelor creatoare augmentate de inventivitate la care se adaugă profunzimea.
Creativitatea are similarități cu inventivitatea, așa cum profunzimea are similitudini cu valoarea și superioritatea cu inteligența, iar atât creativitatea cât și inventivitatea manevrează, controlează și extrapolează imaginația pe care o încarcă cu inovație, estetică, stilizare și experimentare și caută să se conecteze la reflexivitate din care pot extrage profundul, gnomicul, adevărurile și cugetările care împreună cristalizează și concretizează valoarea sine qua non creației rezistente la critici și exegeze.
Inventivitatea accesorizează viața cu sofisme uluitoare și modelează realitatea în extra-urile care eclipsează pseudo-urile ce sunt apanajul unei vieți terne, anoste, insipide, împânzită cu hiatusuri și fără satisfacții.
Inventivitatea posedă sagacitate, umple cu substanța sa hiatusurile din timpul nefolosit și din viața deviată înspre inerție, letargie și pasivitate.
Inventivitatea dacă își atașează plenitudinea o modelează în plăceri și satisfacții pe care le epurează de grosier, impurități și grobian și dacă încorporează maximul îi folosește funcțiile și capacitățile pentru a amplifica ființarea, pentru a augmenta dimensiunile ființiale și pentru a atinge puseele pozitivului, acolo unde se află beneficul major și extazul paroxistic.
Inventivitatea este proprie artiștilor care sunt învingătorii cuvintelor, culorilor, sunetelor și marmurilor și care o manevrează pentru a construi opere de artă originale, profunde și valoroase.
Vulgului îi lipsește inventivitatea de natură elevată, stilată, estetică, vocațională și creațională, gregaritatea lui are consistențe grosiere și anihilează spiritul, de aceea manifestările vulgului sunt grobiane, troglodite, grosiere și insolente.
Cei care gândesc și modelează lumea au calitatea inventivității și îi transmută rudimentarul într-un rafinament stilat, elevat, fin și plin de imaginație transfiguratoare, inovatoare și creatoare.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!