poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3039 .



nostalgii duminicale
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [degeaba ]

2002-03-06  |     | 



ma gandesc la clipele in care ma strecuram langa tine in pat, iar umezeala racoroasa a corpului meu iti trezea plescaituri de indignare si reprosuri inutile, fiindca stiam amandoi ca le voi ingropa in brocartul calduros al sarutarilor ce se prelingeau, ca o matreata din reclamele de sampon, de pe gatul tau pigmentat de alunite, pe umerii tai, pe bratele tale terminate in degete noduroase pe care inelele lasasera doar o vaga umbra alburie, caci acum se odihneau ratacite intre veioza si vraful meu de carti necitite, apoi continuam cu coastele tale, care imi aminteau de istorii mitice si de plictiseli atemporale, coaste care convergeau spre buricul tau, centrul atator dogme si simbol al energiei pe care o hapaiam in pozitii foetale din ciorbele cu patrunjel care alunecau pe laringele gravidei noastre mame, ca si cum te-as fi simtit aproape de mine chiar in acele momente cand nu aveam memorie, cand nu aveam nevoie de memorie, ca si cum, frati gemeni, am fi repetat incestoasele noastre jocuri de-a mama si de-a tata inca de pe vremea cand conceptul de mine si de tine se contopea intr-o singura iluzie a sinelui nostru sinuos ca o curba din cartile de mate, care imi dadeau atata bataie de cap in anii adolescentei, cautand in ele jumatatea mea ce se pierduse in tine si pe care aveam sa o regasesc mai tarziu intr-o noapte cu zapuseala de iunie printre cioburi si ecouri de tralalala in clubul arhitecturii, unde fata naclaita langa fata naclaita ne-am impreuna transpiratia pentru intaia oare dupa atatea anotimpuri de recrudescenta prohibitie, unde in zigzagul luminilor chioare de prin colturile beciului ala am dantuit intaia oara, ca atatia altii care cu mintile imbibate de frustrari bahice si reprosuri inca se mai cauta la razele unor lumanari aprinse prea din vreme, ca cele care caracterizau ambiental camera mea desprinsa dintr-o adolescenta care inca staruie in perpetua mea negare a viitorului, lumanari care sfaraiau si proiectau fumuri jucause pe corpul tau dezgolit pana la brau, iar tu imi ridicai capul si ma trageai inapoi peste parul tau pubian, peste buric, peste costelivele tale coaste, peste sanii tai rotunjiti de hormonii anticonceptionalelor, peste degete si umeri pana ajungeam iarasi o hora indracita de buze framantate de muscaturi si mana ta aluneca pe spatele meu si se agata de elasticul boxerilor mei cu elefantei sau maimutele, iar eu iti dadeam chilotii putin intr-o parte...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!