poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 7431 .



Prietenul Ideal
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sporty ]

2002-04-11  |     | 



Prietenul ideal..multi te intreaba cum vrei sa fie prietenul ideal..cum ti-l imaginezi...
De ce trebuie sa avem neaparat un tipar dupa care sa ne ghidam..asta nu inteleg eu...de ce trebuie sa zic :uite vreau cutare...etc..si chiar daca ne facem aceasta lista cu calitati si defecte (mai putin defecte..ca doar de..trebuie sa fie perfect..!)Astfel prietenul ideal devin un robot care sa indeplineasca anumite functii..cel putin mie asha mi se pare...
Visez adesea un tip brunet..cu fatza neclara inca..dar impunatoare...spiritul sau imi da sentimentul ca acea persoana are personalitate..ca stie ce vrea de la viatza asta amarata.. persoana care stie importantza increderii....a sinceritatzii totale...
Stam adesea si vorbim..vrute si nevrute..despre viatza..despre tot..mai putin despre noi...ma asculta...ma sustine..ma contrazice..astfel petrecem ore in sir si ne contrazicem argumentand continuu...Ii vad inflacararea...zambesc...ochii sai au o altfel de sclipire ...nu stiu ce e...dar ma simt bine..si nu pot sa nu ma mai uit..tocmai acea sclipire imi da dorinta de viatza...As putea sa stau ore in sir de vb cu el...sa uit de toti si de toate...Deseori ma cearta iubitor..asupra unor greseli prostesti pe care le fac...alteori e mandru de mine....Dar de fiecare data ii citesc in ochi iubirea ce mi-o poarta...Cateodata ma intreb ce s-ar intampla daca n-as mai visa...daca as inceta sa-l visez pe el....sunetul vocii lui de care am atata nevoie...ochii verzi..expresivi...Sunetul vocii lui care ma linisteste....
Imi amintesc visul acela..in care statea cu capul in poala mea...si...ii zambeam fericita...tocmai incepusem o discutie despre noi..despre viatza in doi...despre eternitate-timpul prea scurt ptr a ne cunoaste..Apoi.deodata s-a ridicat si..sarutandu-ma pasional mi-a zis "Te Iubesc..." Sunetul vocii lui...ochii lui...atingerile calde...Ce puteam sa-mi doresc mai mult....Iata ca in sfarsit..dupa lungi rendez-vous-uuri...mi-a zis-o...ma iubeste....ma iubeste...ma iubeste...
Si iata ca totusi un raspuns la intrebare mi-a trecut prin cap..si chiar unul satisfacator....Prietenul Ideal.....Perfect...nu....nu exista..nu dupa un tipar anume...Depinde de persoana..depinde de ...TOT....

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!