poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1784 .



Împreună...și totuși singură...!!!
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-07-17  |     | 



Ascult o melodie...și mă gândesc la tine...E cântecul nostru.....Pe ritmurile acestei melodii...am pornit împreună...primul dans...primii pași ce ne-au purtat unul spre celălalt...Au fost pașii ce ne-au ajutat să ne cunoaștem...să ne descoperim...să ne găsim... Printre oameni și pe străzi rătăcesc zilnic pentru a găsi clipa ce am pierdut-o...pe care am rătăcit-o atunci când ne-am luat rămas bun...dar nu pentru totdeauna. Ai plecat de puțin timp...și simt un gol în suflet...îmi este deja dor de tine.
Aș vrea să mă mai ții în brațe...aș vrea să te mai simt aproape....Te caut printre vise, te țin în amintire. Ești tot ce am...ești o parte din sufletul meu...ești îngerul ce a știut să mă apere...ce a știut să-mi spună cuvinte dulci atunci când simțeam că cerul se prăbușește peste mine...Am să te țin în viața și-n gândul meu mereu...te am doar eu în sufletul ce cu căldură te-a înconjurat...Fără să știi, fără să vrei, te țin lângă mine.
O umbră rătăcită ce nu vreau să o pierd, se arată printre visele pe care mi le păstrez...o umbră ce se apropie...ce se pierde...dispare...o simt că vine, întunecând iubirea...Mă bucur...nu e a noastră...Nu cer nimic, decât o liniște profundă...Poate acum, când ești singur și trist...îți vei da seama că eu exist numai pentru tine. Răbdarea noastră nu are margini pentru că ne dorim atât de mult să fim împreună! Avem atâtea lucruri minunate să ne spunem. Privirile noastre vor spune totul. Vom plânge unul în brațele celuilalt și ne vom spune ce mult ne-am dorit această clipă...ce am crezut-o pierdută! Vom fi doar noi doi și cântecul care ne-a unit.
Doar atunci va învinge iubirea...când două suflete vor rămâne unite pentru veșnicie...Numai împreună putem împlini minunatul vis al iubirii!!....Doar împreună, tu și eu, putem trece oceanul înghețat al dezamăgirii, știind că dincolo vom găsi splendoarea unui sentiment ce ne-a purtat pe amândoi în același punct al fericirii!!
Împreună vom fi o singură inimă ce va bate cu puterea a două inimi.....mă aștepți, iar eu voi veni.....te aștept, iar tu...știu că mă vei iubi...



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!