poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1224 .



NOAPTEA MEA.....
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-12-18  |     | 



Noaptea vine peste noi deopotrivă, vine pe neașteptate și pleacă fără să știm, adânc cufundată în visele ei adunate, vise frumoase și odihnitoare, vise grele și înspăimântătoare, toate vise, dorințe ce se vor împlinite.
Noaptea sunt tristă, o tristețe dulce îmi cuprinde inima. Bucuria e prea luminoasă, tristețea e mai calmă, mai dulce, bucuria mă agită, noaptea nu sunt agitată, sunt tristă, singură în tristețea mea. Vreau sa fiu tristă, este noaptea mea. Sunt obișnuită cu ea. Pot plânge ușor privind la frumusețea stelelor, pot plânge în surdină, îmi poate plânge sufletul fără să vărs o lacrimă, tot una e, e noapte și e liniște. E noaptea mea, doar a mea!
Noaptea sunt ceea ce ziua nu pot fi. Noaptea nu mai contează cum arăt, ce casă am sau cât de frumos mă îmbrac. Noaptea sunt una din milioanele de umbre ce apar la fel în fața lunii. Noaptea pot fi prințesă sau cerșetor, noaptea pot zbura mai sus de nori sau pot traversa oceanele înot, noaptea pot iubi ce ziua îmi e frică să iubesc, noaptea pot privi spre un viitor alături de tine, fără teama de a-mi fi răpit visul ce m-ar putea face cea mai fericită ființă. Noaptea e a mea, nimeni nu poate să ia ce-mi aparține.
Noaptea...noaptea pot să dau sau să iau, pot crește sau pot fi copil din nou. Sunt aici acum, sunt pe malul mării imediat, sunt în vârf de munte, sunt peste tot și sunt tot...EU...! De ce? Pentru că visele nopții mă duc acolo unde îmi doresc, pentru că visele sunt ale mele, se derulează, în noaptea mea, doar a mea!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!