poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1667 .



Sa suferi
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [UbescUnDemon ]

2008-01-06  |     | 



Degeaba! Degeaba ai facut tot posibilul daca tot n-a fost bine! Pentru el nu e de ajuns! Ar vrea...ceva diferit....mai bun.....O ALTA FATA!!!
Nu!!! Nici nu vrei sa te gandesti la asa ceva si totusi gandul asta nu-ti da pace...V-ati despartit de curand, ca de obicei, din cauza unei prostii...simti ca viata nu mai are rost...ti-ai dori sa mori...sa se deschida pamantul si sa te inghita...stii bine ca asa ceva nu e posibil, dar cu toate astea...moartea pare unica solutie...
Toti ti-au spus: "o sa-l uiti cu timpul, mai sunt alti baieti pe lume si nu stii cand se iveste ocazia de intalnesti barbatul vietii tale!"
Tu: "A?!?!?" Nu, degeaba! Baieti sunt intr-adevar multi...dar pentru tine el reprezinta lumea intreaga, intre o mie de persoane ochii tai nu l-ar vedea decat pe el; degeaba sunt atatia daca inima ta il striga doar pe el si, parca nu se mai opreste din urlat! Ii striga numele, il cheama...dar.....ciudat....parca n-ar avea urechi....(sau si le ascunde?!)
Mda...nimic...nicio rezolvare la dilema care se numeste dragoste...nimic!!! Nu-ti dai seama daca cumva ai fost blestemata de mica, sau poate nu el e cel potrivit pentru tine....indiferent...tu il vrei pe el, nu are importanta daca e blond sau brunet, daca are ochii caprui sau rosii :D, daca e mai mic decat tine cu 20 cm si 5 ani...nuuuuu....conteaza ca inima lui a furat-o pe a ta!!!
Stai ca proasta si plangi intr-un colt, gandindu-te daca vreodata o sa va impacati...speri ca, ca de fiecare data, ca te va cauta(il vei cauta mai bine zis) si veti ajunge cumva in pat sau intr-o alta ipostaza ce va va aduce impacarea...tremuri sperand ca nu e adevarat ce a zis, ca nu si-a gasit alta fata "mai buna" decat tine....iti imaginezi cum: noua lui gagica arata super....esti invidioasa evident, dar.....ii spui (ei) ca degeaba arata asa, pentru ca el o vrea doar in pat, nu o s-o iubeasca niciodata cum te iubeste pe tine, pentru ca....TE IUBESTE!!!! Simti nevoia sa-i faci in ciuda, ca poate s-o gandi sa-l lase in pace....
Visuri......cosmaruri mai bine zis....
Intri in casa...nici nu apuci sa pui bine piciorul in sufragerie ca vezi in fata ochilor parca intr-o retrospectiva, tot ce ati trait pe canapea, primul sarut pe care vi l-ati dat in casa ta.....prima atingere.......dormitorul-camera groazei;tortura....asta simti cand intri;patul-scaunul electric....atatea amintiri....atatea senzatii.....atata dragoste iti umple inima.....parca traiesti din nou fiecare clipa......iti vine sa fugi.....sa lasi in urma tot...de frica ca vei innebuni....vrei sa-l vezi.....dar....el nu e.....
Te pui la calculator si incepi sa scrii o declaratie, o scrisoare de dor.....pentru el...dar pe care nu i-o vei trimite.....

"Sunt ore de cand ochi-mi nu-l mai vad, sunt zile de cand pielea-mi nu-l mai simte, iar zilele par ani...corpu-mi intreg il cheama, inima sta sa-mi sara din piept de dorul lui....si doare! Gura-mi n-a mai atins buzele-i deja de prea multa vreme....sanii-mi parca se-nvinetesc de cand el nu i-a mai atins....simt cum viata-mi se scurge prin vene, aerul devine prea greu sa-l pot respira, pieptu-mi ma inteapa...vederea mi s-a incetosat si mi-as dori ca macar pentru ultima data sa-i mai vad privirea dulce....sa-l mai sarut o data, o data sa-l mai am al meu...o data sa-mi mai zica ca ma iubeste...si....."

Nu mai stii ce sa faci....ce sa scrii....ai avea atatea de zis....dar degeaba....el nu te asculta.....nu te mai vrea....ti-e frica...tremuri....speri din toata inima ca in clipa urmatoare sa intre pe usa si sa-ti sara in brate....sa te sarute......deja plangi.....nu vrei sa-l uiti...cu orice pret vei lupta pentru el.....nu-ti doresti ca vreodata sa vrei sa-l uiti.....nuuuuuuuuuuuu..................vei lupta....ii vei demonstra ca te iubeste...e confuz atata tot........ai sa vezi.......peste o saptamana veti fi din nou impreuna....va veti saruta si va veti iubi......LUPTA!!!!!!
Of....e atat de greu fara el.....sa-l vezi zi de zi....sa-l ai atat de aproape, dar de fapt atat de departe....te apuca plansul gandindu-te ca poate sarutul pe care vi l-ati dat de aseara ar putea fi ultimul.....ca poate n-o sa-i mai atingi buzele...corpul......ca n-o sa-ti mai vorbeasca.....e atat de greu!!! Ai vrea sa-l saruti, ti-e dor de mangaierea....de imbratisarea lui...cand iesi afara, el nu e.....pleci la o mica plimbare de gandire si cand te intorci...te asezi pe banca din spatele blocului si nu trece mult timp pana sa-ti sara inima din piept: i-ai auzit vocea....iti vine sa fugi la el, sa-l iei in brate ca de obicei, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.....dar te opresti...stii ca te-ar respinge...doar sunt toti tovarasii lui afara si ei stiu ca sunteti certati.....ar rade de el...hm....stii ca el asa ar gandi....te-ai obisnuit deja...
Treci pe langa el....nu te priveste.....se impiedica....te bufneste rasul gandindu-te ca poate injuraturile tale l-au ajuns....dar de unde.....il injuri doar de forma, pentru ca il iubesti prea mult....te gandesti ca mai bine se impiedica si cadea in bratele tale...:D...ai o imaginatie bogata......nu demult visai ca te cerea de nevasta la balul dintr-a 12-a....vise....sperante desarte...undeva in sufletul tau ascunse....:P
Te gandesti oare unde o fi acum.....cu cine o fi..... oare el se gandeste la tine? Sau poate are „treaba” cu vreo „gagica”? Ce-ti mai bese mintea....sigur „gagica” e vreun tovaras iar „treaba” e vreo combinatie...:P dar cum tie iti sta gandul numai la el...ti-e frica ca poate se da vreuna la el si el cedeaza.....
Oare daca nu v-ati mai impaca din nou....ai mai putea iubi din nou? Nu stii.....tot ce-ti vine in cap acum e el.....toate clipele cu voi....plangi ca proasta ascultand melodiile care ii placeau sau pe care el le asculta cand tu l-ai facut sa sufere....vorba lu neyo: zici ca te-ai saturat de melodiile triste, de jale dar nu poti(vrei) sa opresti muzica....ai vrea sa te descarci...poate el „te vede?!” si i se face mila de tine.....ce gandire de indragostita (proasta) ai....of....
Primesti mesaj si sari de pe scaun ca fulgerata...(„mi-a dat mesaj....ii e dor de mine...”)...mda...vezi sa nu...intr-adevar mesajul zice ca ii e dor de tine, ca vrea sa va impacati....dar nu e el expeditorul......te apuca plansul....oare el nu ar putea sa-ti trimita un mesaj asa?.... ce frumos ar fi....cred ca ai sari in sus de bucurie....ai fugi din casa...la ora asta (12 noaptea) si destinatia ar fi acasa la el....iti vine sa tipi de durere......iti plange inima....................................... ......aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pacat ca scriind nu te ajuta sa te descarci.....” IL IUBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSCCCCCCCCCCCCCCCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!” asa iti striga inima, dar el nu te aude......degeaba.....
Te gandesti ca poate cine a zis, a zis bine sa va evitati un timp, ca pana la urma o sa ajungeti sa va bateti.....dar tu nu-l poti evita....il vezi zilnic....e prea greu......si chiar daca ar fi sa nu poti sa-l vezi....tu l-ai cauta si la Polul Nord numai sa-l vezi......ai face pe dracu’ in 4 ca sa-l vezi......e prea greu fara el......mult prea greeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
Cineva il intreaba numarul uneia care din intamplare a fost gagica lui inaintea ta, iar ei inca ii mai place de el, se tot da la el.....el se duce spre respectivul pentru ca tu sa nu vezi ca vrea sa i-l zica pe de rost, nu are nevoie sa se uite in telefon.....simti ca iti pica cerul in cap....ea trece chiar atunci....el se uita atent la curul ei.....ai vrea sa o iei la bataie la cati nervi ai....te abtii....nu merita....oooooooooofffffff...........pe al ei il stie pe de rost...pe al tau nu s-a sinchisit niciodata sa-l invete, nici macar n-a incercat....te doare...te roade asta si te temi sa nu izbucnesti in plans in fata lor.....stai...te gandesti.....ai lacrimi in ochi....de fericire ca exista.....ca-l iubesti... ca te iubeste...chiar daca nu recunoaste.....ai vrea sa-i zici.....tot ce simti....dar stii ca el nu te-ar „auzi”.....n-are timp de tine....de nimic din tot ce te inconjoara....poate doar de tarfa aia al carei numar il stie pe de rost....aaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!! Te intrebi daca in cazul in care ai bate-o te-ai simti mai bine??? Daca da, nu strica sa incerci......pentru fata aia cu care a fost si acu e in elvetia, cu care vorbeste toata ziua pe net....sare repede de fund in sus....sa nu ii zici ceva sa se supere cumva....pentru toate.....se baga.....numai pentru tine NUUUUU!!!! Stai si te gandesti daca e normal....daca e normal sa te superi.....daca e normala relatia voastra.....daca tu esti normala.....daca e ceva normal in jurul tau....!?!?!?!?!? OARE?! Nu are timp niciodata pentru tine...ii ceri sa va plimbati dar nu.....il doare capu......ii oferi ceva in schimb...care il incanta.....gata...la plimbare cu voi....!!! Nu stii daca te iubeste pe tine sau ceea ce faci pentru el....!!!!! Oare e asa de greu sa incerce sa te inteleaga?! Daca incerci sa vorbesti cu el....se aprinde imediat si tipa....asa ca preferi sa taci...decat sa continui cu riscul de a va certa de tot!!! Ajungi sa te intrebi: Cine sunt? Ce sunt? Cine e el? Ce suntem noi? Ce/cine sunt eu pentru el? Dar el pentru mine? Raspunsurile care iti vin in cap....te sperie......O viata de rahat!!!!!


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!