poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 883 .



Sa iubesti
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [UbescUnDemon ]

2008-01-06  |     | 



E frumos sa iubesti...sentimentul pe care il ai atunci cand te gandesti la el, cand il vezi, cand se uita la tine...privirea lui parca il aduce mai aproape de tine; cand te atinge, cand te mangaie...corpul iti tremura si ti-e frica sa nu observe, sa nu lesini de emotii; cand iti vorbeste...cuvintele lui par versurile din melodia de dragoste, in care te regasesti si, te gandesti daca nu cumva vrea sa-ti zica ceea ce tu astepti de atata vreme...simti ca asta e momentul visat si totusi incerci sa nu arati dezamagirea ce te-a cuprins cand el te-a intrebat daca i-ai vazut cumva colegul de banca...
Pleci pe furis la toaleta, unde neputandu-te abtine izbucnesti in plans si, ti se pare ca nu o sa te observe niciodata ca pe o fata deosebita, ci doar ca pe una oarecare...Dupa ce in sfarsit simti ca trebuie sa faci ceva, iar marea de lacrimi din ochi tai a secat, iesi, gandindu-te daca vei avea curajul sa te apropii de el, sperand sa nu te respinga...
Desigur, intr-un final, el vine la tine si te ia deoparte...te apuca de mijloc si...te saruta cu atata pasiune incat, nici macar nu a observat ca tremuri si pielea ti se face dintr-o data de gaina, iar dupa ce se dezlipeste de tine, simti ca nu ai aer, crezand ca ai sa mori de fericire...iti vine sa tipi, dar el e acolo, langa tine si, trebuie sa te abti...iti spune ca inca de cand te-a vazut, te-a placut, dar nu stia cum sa se apropie de tine, temandu-se de un eventual refuz...Tu sari in bratele lui si il saruti, parca vrand sa spui: „Nu as putea face asta nici daca as vrea!”
Lacrimile iti curg siroaie pe obraz, dar acum sunt dulci, caci sunt LACRIMI DE FERICIRE...
Nu-ti vine sa crezi ce se intampla, te rogi ca „visul” atat de frumos sa nu se termine niciodata, sa nu plece de langa tine spunand ca era doar curios cum saruti...
Sigur... te gandesti ca nu ti-ar putea face asta, e prea bun, e...cel mai bun, ii vezi atatea calitati...hm...ciudat :nici un defect; pare un inger in ochii tai, un inger ce a venit sa-ti spuna ca nu esti singura. Iti dai seama ca fara el...ai fi goala, inima ta n-ar mai bate, n-ai mai respira, n-ai mai vedea, auzi sau simti, caci prin el, tu, vezi, auzi si smti totul, el te protejeaza si sunteti o singura fiinta, iar partile ce o compun n-ar putea trai una fara cealalta...desigur...dar voi veti trai impreuna, prin copii vostri, prin nepotii pe care ii veti vedea crescand, iubindu-se unul pe celalalt asa cum voi va iubiti...
Asta inseamna...SA IUBESTI!!!


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!