poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4440 .



ludus magnus
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Catalin Pavel ]

2008-01-07  |     | 



v-am mai scris ca să vă deranjez cu respect astă iarnă cînd erau temperaturile acelea foarte scăzute de se făcuse porcii ca de sticlă. acuma vreau să vă zic că, deoarece nu am primit un răspuns elucidat de la Dstră noi am făcut cum ne-a tăiat capul și am ridicat în jurul satului un gard înalt împotriva frigului, pentru alcătuirea căruia (!) lumea a mai tăiat din copacii care îi avea mai nefolositori cum ar fi lemn cîinesc, nuc otrăvitor cu Iod și un tei care își băgase rădăcina sub casa lu alu Aconstantinesei și i-o săltase ca vreun metru în sus și acesta a zis atunci: ajunge! o vreme a fost bine în timp util și toată lumea și-a văzut de treabă, mai ales că au fost și sărbătorile, cînd femeile plînge puțin, le vezi că plînge, dar ele contestă. dar după sfinții castulu și polieuct a început să dea o căldură din aceasta cu o febră ridicată de ne-a besnit pe toți și unii care avea porci au început să pună flautu pe ei și să sufle puțin de îi umfla pînă făcea un balon violet de sticlă mai mare decît casa, care se rostogolea pe uliță unde aștepta la capăt alu Aconstantinesei cu niște pințete de oțel bun și lua din ea și îi ciupea și îi modela de ne-a umplut pe toți de cai rasă de murano, toți familie, mici atîta. acuma noi am scos gardul ca să se mai ducă căldura și să se salveze porcii care mai rămăsese și pentru că la iarnă iar o să fie sărbători și femeile are nevoie de aer ca să iasă cozonacu pufos și ca să plesnească ăla micu. dar nu folosește la nimic, că toate acareturile s-a sfarogit și s-a scofîlcit ca cum le-a prins cineva de undeva mă iertați și la cîrciumă abia pui ceva în pahar că se evaporeanu. așa că m-am determinat și v-am scris că să vă întreb ce avem de făcut, ca să nu ne prăpădim înainte de a fi văzut și noi despre ce e vorba, atîta, să vedem despre ce e vorba. C.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!