poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1052 .



Intalnire
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ALIN 33 ]

2008-04-24  |     | 



Intalnire
Ai intalnit-o.In sfarsit…Acum ai cunoscut-o,ai simtit ce inseamna ea cu adevarat,ce rascoliri starneste in noi intalnirea cu ea.
In timpul vietii,pana la marea intalnire,ti-ai spus ca doar altii au avut norocul sa o cunoasca,doar cei alesi.Tu stii ca ai putine sanse sa te remarce in multime,asa ca de fiecare data cand ai simtit-o in preajma,ai intors capul prefacandu-te ca nu exista,ca nu te intereseaza misterul care o invaluie,eventual,facandu-ti curaj,aruncai priviri pe furis,admirand puterea de seductie exercitata asupra celor de langa ea.
Te mira multimea atrasa ca de un magnet,frematand plina de trairi puternice,multime aflata in transa unei vraji stravechi,fara nume si iti spui ca nu o sa ai niciodata sansa sa te apropii cu adevarat de ea,sa simti si tu ceea ce simt cei alesi.Din cand in cand,dintre cei vrajiti de prezenta ei,cineva intoarce capul sit e priveste scurt,taios,cu dusmanie chiar.Tu intelegi atunci ca nu te vor primi intre ei sa imparta cu tine sentimentele profunde induse de aceasta intalnire unica.
Pleci dezamagit dar iti spui ca acum e momentul lor de glorie,ca odata si odata o sa vina si randul tau,ca la primul semn ca te-ar accepta langa ea,o sa-ti faci curaj sa te apropii,sa incerci sa o cunosti si sa i te faci cunoscut,ca o s-o ai atunci numai pentru tine.
Esti sigur de asta pentru ca toata lumea vorbeste ca ea nu este fidela,ca se satura repede,de obicei dupa trei zile,apoi se indragosteste de altcineva,vrajindu-l,secatuindu-l de sentimente si lacrimi.Nu te deranjeaza prea mult impul scurt pe care sti ca o sa-l petreci cu ea pentru ca ai mai auzit ca intalnirea cu ea merita,ca te marcheaza pentu toata viata.Chiar mai mult,ai auzit ca unii mai norocosi,mai dragi ei,au cunoscut-o indeaproape de mai multe ori in timpul vietii,povestind ca ,desi cu alte femei ,prima intalnire e cea care te impresioneaza si iti ramane mereu in minte,cu ea se poate intampla ca intalnirile ulterioare sa fie de o intensitate mai mare decat prima oara.
In gandurile tale vitejesti iti spui ca tu esti deosebit,ca tu o sa iesi biruitor din aceasta provocare,ca o sa spulberi frumusetea si misterul ce o invaluie,ca dupa intalnirea cu tine nu o sa mai apara in lume,facand vraji stravechi,subjugand finite,acaparandu-le trairile.
Te linistesti apoi,traindu-ti viata cum numai tu sti sa o faci.Ea iti mai apare doar in vis,figura stearsa,cenusie,de abia o mai recunosti,transformandu-ti visele frumoase intr-un cosmar posomorat.Dimineata,dupa ce te trezesti,zambesti cand realizezi ca totul a fost doar un vis urat si pornesti mai departe.
In ultimul timp ai vazut-o doar la televizor si in pozele ziarelor,la brat cu fosti fotbalisti,cantareti de opera si politicieni.Iti spui cu dezgust,si cu invidie,ca vrea doar sa-si faca reclama,ca nu tine la ei cu adevarat,apoi nu te mai gandesti la ea.
…………………………………………………………………………………………….
Azi,dimineata devreme ti-a sunat telefonul.Nu ai raspuns de prima oara.A sunat din nou.Dintr-odata sti ca e ea si raspunzi,recunosti vocea,chiar daca nu ati vorbit niciodata.Prima reactie a ta a fost sa-i spui ca a gresit numarul,ca nu pe tine te cauta.Apoi incepi sa strigi sa mearga la cei cu care a fost pana acum,la fostii fotbalisti,la cantaretii ei de opera si la politicieni,ca tu nu o mai vrei,ca iti provoaca repulsie,ca o urasti.Iti raspunde ca pune toate cele spuse de tine pe seama timiditatii tale si a lipsei de experienta..Relaxata,stabileste detaliile intalnirii fizice cu tine,cat mai urgent,motivand ca nu are timp de smiorcaieli si balbaieli de adolescent.
Infrant,simti ca tot corpul si vointa se inmoaie,stiind ca te vrajit,ca nu o sa te mai lase decat dupa ce s-a saturat de tine,te duci la intalnire.
……………………………………………………………………………………………
Te trezesi dimineata,cu acelasi zambet pe fata,spunandu-ti ca nu a fost decat un vis,ce-i drept,unul mai lung si mai ciudat decat de obicei,dar totusi un vis.Iti aprinzi o tigara,apoi faci dus.In timp ce te imbraci cauti din priviri certificatul de deces al tatalui tau.O sa-ti trebuiasca azi pentru a recupera de la fostul sau loc de munca,o parte din banii
cheltuiti la inmormantarea de ieri.
……………………………………………………………………………………………..
Pe urma incepi pregatirile pentru o noua INTALNIRE.


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!