poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1048 .



Confesiuni
personale [ Jurnal ]
Astăzi...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cel_fara_nume ]

2008-08-20  |     | 



Îmi vine să râd! Ultima dată când am scris aici cineva mă tot bătea la cap cu niște diacritice și ceva greșeli de gramatică! Trebuie să mă controlez un pic, aici nu sunt pe foile pe care îmi iau notițe la cursuri, sunt pe un site unde sunt numai "lingviști", numai ocrotitori și investitori în limba română scrisă! Dacă ar fi după domniile voastre, cred că ar trebui să fiu închis pentru ultraj contra gramaticii, ortograficii și ortoepicii, dar cele mai mare acuzații mi s-ar aduce, fără îndoială, caligrafiei! Norocul meu că tastez, și nu trebuie să-mi citiți scrisul de mână!

Hm... despre ce vroiam să scriu și unde am ajuns! S-ar spune că sunt un frustrat... că am de zis câte ceva împotriva tuturor și d-aia nu mă pot concentra pe adevăratele probleme? Iată o latură nedescoperită...

Și totuși... despre ce vorbeam? A da! vroiam să-mi vorbesc despre durerea de stomac! Îmi vin în cap niște versuriȘ "stomacul se strânge, nu pot să stau drept"! Și mi se strânge nu pentru că am fost părăsit de prietenă, cum i se întâmplă protagonistului melodiei, ci din contră!!! Nu se mai satură ea de mine... Câtă insensibilitate, nu? Câtă lipsă de dramatism, cât egoism, câte de toate, câte multe ce nu au nici un loc sau rost pe site-ul ăsta plin de elogii dragostei pure, nu?

Ciudat! Nici măcar nu știu de ce vă zic vouă astea! Pentru că nu le-am zis nimănui, și nici nu le voi zice! Pentru că vouă nu vă pasă și nu cred că veți zice mai departe, iar mai important, nu mă cunoașteți! Ce comod e anonimatul, nu? Mie unuia îmi place! Dar îmi place și faima... nu prea merge nu? Cred că o rotiță iar a scăpat și se învârte invers...

Și totuși... iată cum am scris o grămadă de caractere fără să spun nimic! Cu ce vă alegeți voi pentru că ați citit acest text? Cam cu nimic! Ba nu! Uitați: vă puteți alege cu o pilă bună la Dumnezeu (cunoscut și sub numele de entitatea infoenergetică superioară) spunând în gând: baftă la tombolă, ciupalacule (n.a. azi am depus involuntar un tichet de participare la o tombolă - pot câștiga un Sandero)! Și iată: n-ați citit "n" rânduri amețite degeaba...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!