poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1616 .



dragostea-i pe bani
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [O fiinta in nefiinta ]

2009-02-15  |     | 



Da... dragostea-i pe bani... sătul de-atâtea povesti cu zâne, iele, sirene, am deschis ochii... nu mă crezi? Spune-mi atunci, cum cucerești o fată? Cu un zâmbet și c-o floare... floarea-i pe bani... apoi, o ții aproape cu un suc, un film, o cină... toate la pachet, că doar trăim în lumea super-ofertelor...
Da... sufăr... ce as fi vrut să fiu ma mare cu 3-4 ani... Să pot să îți ofer ceea ce vrei recent, căci doar dacă recent ai fi început să vrei asa ceva, ai mai fi stat pană acum cu mine... o lepră, un om ce își împarte banii pe săptămâni, lună de lună, poate poate-și face loc în buget pentru un film... și-atât... popcornul e opțional...
Da... dragostea-i pe bani... aș vrea să fiu copil din nou, să văd paharul pe jumate plin, să pierd ore în șir plimbându-mă prin parc, în frig, și să mă simt bine... să ne simțim bine... totul să pară natural... totul să fie natural...
Da... dragostea-i pe bani... urăsc să mi se spună "ai bani la tine? voiam să mă scoți undeva"... asta nu-i dragoste... ăștia sunt bani dați pentru un zâmbet, pentru o clipă frumoasă... asta e doar un lucru ce te face să te simți bine atunci... și-atât...
Da... dragostea-i pe bani... un must have deja a ajuns: "să aibă o mașină și bani să mă scoată în oraș"
Încă mai crezi că nu-i asa? dragostea nu-i pe bani... dragostea de fapt nu mai există... am început să gândim cu capul, nu cu sufletul... s-au dus vremurile în care-ai fi făcut orice, ai fi sărit chiar și în foc pentru-a simți fluturi în stomac la un sărut inofensiv, momentele în care sări în sus de fericire când un om te ia în brate obsesiv, când tot ce ai în cap e noaptea trecută și nimic mai mult...
Dragostea-i pe bani? Nu, dragostea-i pe ducă.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!