poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3264 .



Sub masca anonimatului
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cultradu ]

2006-05-14  |     | 




Anonimele, se știe, au fost din totdeauna o expresie a lașității celor care le-au conceput, făuritorii lor neîndrăznind să spună ce au de spus pe față, "la lumina zilei", ascunzându-se de cele mai multe ori în spatele lor. Fie că aceste anonime s-au manifestat la nivel politic, administrativ,nivel casnic sau.. literar,etc.Era și este o grijă față de capra vecinului! Era și este un mod josnic al celor care , înainte de a avea , firesc, degetul arătător înspre sine, îl au înspre terțe persoane.Sub masca aceluiași anonimat (anonimat pe care unii l-au pus pe seama anui fel pudic de a fi; nu neg, poate fi și asta,într-un procent oarecare) anumite persoane,din fericire, foarte puține,de pe acest generos site aruncă cu o vehemență dusă până la ură, anateme,peste scrisul, uneori al unor adolescenți sau foarte tineri, ce sunt la început de drum literar. Oare chiar trebuie să desfințeze tot și toate ce nu e (și ce nu sunt) pe gustul și erudiția unora ?. Oare nu rațiunea și bunăvoința constructivă trebuie să fie înaintea răutății și epatării cu orice preț? Eu,ca și mulți alții, de altfel, mi-am dat câteva minime date biografice de identificare. În primul rând pentru că eu cred că așa e politicos.(Dacă încerci să porți un dialog sunt necesare căteva date de biografie -în special literară-, ca să ști cu cine vorbești, iar interlocutorul tău să știe la rândul lui cu cine vorbește,experiența -prin cărți scrise, prin publicațile avute și participarea la lumea culturală- având un rol important, în judecarea, caratelor spuselor. Când cineva care a scris câteva cărți -15-20- unele poate nici rele -îți spune câteva cuvinte despre scrisul tău, ar trebui să fi poate mai atent, mai receptiv.Deși nici asta nu e neaparat obligatoriu primând pertinența analizei literare făcute).Sub masca anonimatului se spun multe pe acest site, inclusiv miștouri "maneliste".Și am văzut câteva de la un ins cu un eseu în engleză în loc de biografie !!(Cine ești d-ta d-le de crezi că le ști pe toate. De crezi că îți este permis orice !)
Cred că redactorii acestui site (deși dl.Pruteanu e de părere că mai corect ar fi să scriem românește saituri) ar trebui să oprescă critica virulentă dusă până la jignire a unor indivizi,( fie ei și din Manchester și care ajunși odată acolo au (are) "limba maternă-engleza",deși el e get-beget român, cu mamă și tată român !!),care își aruncă, sub masca anonimatului biografic, frustrările, iar în cazul unui dialog mai aprins să oprescă ambii combatanți nu, arbitrar, numai unul dintre ei !!Ar fi mai corect.Nu credeți ?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!