poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1536 .



cer senin...
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Inner Fire ]

2006-05-14  |     | 



cer senin si grade multe...asa pot descrie intr-o singura fraza ziua de azi...desi ar mai trebui adaugat ceva:plictiseala,ganduri multe si un pic de nervi...toate astea sunt insa pe interior caci afara dupa cum spuneam e cald si frumos...e sambata deci lumea iese la plimbare.. una bucata pereche de indragostiti care se tin de mana si-si zambesc languros,una bucata copila care linge o inghetata pe cale sa se topeasca,una bucata batran care se plimba pe strada mare cu mainile la spate si priveste cu melancolie perechea de indragostiti pomenita mai sus...


cer senin si fara nori...si totusi ploua dar nu simte nimeni...doar eu...la mine ploua si ma racoreste...sau mai rau imi incinge capul si judecata?god...who knows?who cares any more?....


cer senin si pasari zboara...visul meu de a zbura "a zburat" pe apa sambetei din clipa cand m-am ales cu nota scazuta la purtare...greseala?da...a mea...ma consolez cu ideea ca toti gresim si foarte putini sunt cei care ajung sa isi traiasca visul....eu?eu mai am de gand sa il traiesc...vreau sa il traiesc...trebuie sa il traiesc!...

cer senin si soare din plin...cand eram mica obisnuiam sa ma intind pe iarba si sa stau sa privesc cerul ore in sir...nu am mai facut asta de ceva vreme.....nu am mai avut timp,putere,inocenta sa o fac...i wonder....de ce am crescut?ca asta facem toti mai devreme sau mai tarziu...da...asa e...toti crestem..toti ne maturizam...depinde insa de fiecare care e masura in care ramane copil....eu am uitat cum e sa fii copil si urasc asta...ar fi trebuit sa tin minte si sa ma las invaluita de copilarie si bucuriile ei simple in fiecare zi ca sa pot trai fericita asa cum nu am mai fost demult...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!