poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1753 .



Imprastiat, in apa
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Diana ]

2006-08-01  |     | 



Sa ramai, sa te astept, intr`un rau care se varsa undeva unde nu pot vedea. Doar de pe un mal ascuns vreau sa aud. Imi inchid incet ochii, sa nu sperii lacrimile. Sa ma lasi sa te astept, sa nu ma sperii, am probleme cu inima. Sa ma lasi sa visez, sa nu tipi, sunt usor isterica. Nu, nu pleca, mai stai numai un pic, inca mi`e frig... Te inteleg ca nu vrei sa ma iei in brate, probabil ti s`au blocat mainile pe undeva pe langa corp. Hai, aseaza`te si tu aici, mai e loc, nu ocup atata spatiu. S`a intunecat, nu te speria, e destula lumina si in plus, se aude asa frumos raul asta, aproape suna ca un cantec de leagan. Ce e? Te`ai plictisit? Putem sa ne jucam. hai sa aruncam cu pietre in apa sau poate sa vopsim cerul in ce culori vrei... Nu? Nici asa nu e bine? Hai sa cantam atunci... Cum ce? Ai dreptate...nici eu nu mai am chef. Dar hai mai ramai putin, noaptea mai are de stat, nu`i frumos s`o lasam asa singura. Vezi steaua aia? Ti`a facut cu ochiul, stie ca te iubesc. Sss, ia stai asa... ce se aude? Ah, era doar inima mea, bate prea tare de cand nu te mai simt. Se simte rau, dar chiar nu stiu ce sa`i fac. Am incercat cu doctorii de tot felul, am scos`o si la aer...nu mai poate sa respire, desi ea incearca. Uneori, imi sopteste incat de`abia o aud, ca o sa`si revina ea. Apoi o mangai incet sa adoarma...saraca, chiar respira foarte greu. Ai adormit? Imi pare rau ca te plictisesc. Stai sa te iau eu in brate, ca e tare rece piatra asta... asa, aseaza`te aici, o sa`ti fac prin par sa adormi mai bine. Inca nu e frig, dar imi tremura mana. Probabil ii e si ei teama ca atunci cand te vei trezi, o vei impinge. Ma bucur totusi ca esti aici, imi tii companie, mai vorbim una alta. N`o sa`ti mai spun te iubesc, are o tonalitate ciudata si probabil pana ajunge la tine, se aude cu tziuituri. In fine, am cam amortit, te deranjeaza sa t muti un pic mai incolo? Nu, nu asa departe, ca mi s`a cam facut frig. De ce privesti asa in gol? Uita`te la mine, hai intoarce capul... of, asa repede te`ai suparat? Ce am facut? Sau poate vrei sa auzi raul linistit... e ok, pot sa si tac. Dar ma sperie atata intuneric, pe tine nu? Hai da`mi mana. Unde ai plecat? S`a stins si luna. Hai macar spune ceva, mi`e frica sa raman aici singura. De ce ai oprit raul? Acum il doare si pe el inima. Numai prostii faci. Vezi? De ce ma supar eu pe tine... Pleci fara sa spui macar un "pa" sau sa ma pupi pe obraz. Nu, nici asa nu vrei sa ma atingi. Ah, vezi sa nu te impiedici pe drum, sunt multe pietre pe aici. Am uitat ca tu ai lumina ta si vezi tot, hai intoarce`te ca eu nu mai vad nimic si chiar mi`e frica. Nici nu mai stiu pe unde am venit. Ssss, nu se mai aude inima. Probabil s`a calmat si ea saraca si a adormit. Sau poate a plecat cu tine. Macar pentru asta intoarce`te... Si dupa, poti sa pleci, voi stii sa ma intorc.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!