poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5291 .



play with me
personale [ ]
jurnal de stradă

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [elis ]

2006-09-27  |     | 



azi a fost o zi de umblat prin mine. am coborât în stradă târâindu-mi aparatul setat prost.
mi-am spus că voi fi cocoașa altcuiva. mă voi strecura sub o piele și o să înghit tot. cumințică.


Photobucket - Video and Image Hosting


stătea în fața scării. vorbea de unul singur. nu știu cum se face că toți lunaticii trag la mine. or ști ei de ce. mi-a făcut semn să mă apropii. am ascultat. am crezut că vrea să mă întrebe de oră, de o stradă, de ceva. habar n-am despre ce am vorbit.
am rămas un strigăt mut în gâtul unui alt om.


Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting


sunt doar o dorință lăsată liberă pe străzi. îmi leg singură mânecile albe la spate și privesc. construiau. ei au uitat. eu am zâmbit. am tras și am trecut mai departe. mă voi furișa într-o noapte să le dezleg coșmarurile din lesă. o să mă latre.


Photobucket - Video and Image Hosting


alți oameni desfac mașini. scot piesele. le așază ordonat lângă ei. eu nu am vrut să îi văd. însă ei s-au aliniat cuminței ca niște câini adulmecând piciorul stăpânului. abia mă zăream în cele trei bluze largi aruncate aiurea una peste alta. nici măcar eu nu îmi dădeam seama că sunt femeie. mirosul meu îl simte însă orice animal. niciodată iubită.


Photobucket - Video and Image Hosting


traversa strada. am tras din șold. nu am prins mai nimic din ceea ce ar fi trebuit să prind. sau poate... nimic nu se mai vede. târâim sacoșe mari și goale mergând aiurea pe străzi în care nu e loc niciodată de noi. doar claxoane. mereu încurcăm pe câte cineva.


Photobucket - Video and Image Hosting


el se vinde în fața blocului. părți de viață întinse pe o tarabă improvizată la care nu se oprește nimeni. nici măcar nu m-a văzut. unul de o parte, altul de cealaltă ne înșirăm pentru a fi luați pe bucățele de cineva ce nu are nevoie de noi.


Photobucket - Video and Image Hosting


tac. mă închid în ochii unui copil ce mă întreabă în fiecare zi dacă am ceva să îi dau. sunt trei frați. azi nu m-a găsit decât el. nu l-am mai întrebat nimic. nu știu ce se întâmplă între mâna mea și gura lui. și dacă m-ar durea nu ar folosi. câteodată vorbesc cu ei.
atunci mă ascund în sufletul lor care scuipă pe geamuri. apoi fuge. ei înțeleg mai mult decât înțeleg eu. de data asta el a schimbat întrebarea. de atunci nu mai am nici un răspuns.


plouă. nu se mai vede nimic.



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!