poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2640 .



fondul de ten creează dependență
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Zuza ]

2007-01-29  |     | 



lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off.


când mă simt frumoasă sunt mai veselă.

pielea mea pe dedesubt e străvezie- nehotărâtă ca și mine. uneori mă convinge să-i dau drumul din debara- e și ea un suflețel cutanat… îi place să se lingă cu vântul.

apropo- ce vânt obraznic a fost azi! stingea și aprindea soarele ca pe un led.

nu în săbii să ne batem, nici în stilouri care pătează sugativa cu miere, ci în piele! să câștige al cui obraz e mai gol! paparudele să invoce o ploaie cu demachiant pentru cel mai mare concurs de tricouri ude, tricouri pe coastele cărora să se profileze formele unui zâmbet!

sunt specială, ce mama mă-sii! sunt o cireașă sălbatică pe un tort de ziare. o cireașă cu mai mult sâmbure decât pulpă, dar tot mă scurg pe bârfele lor.


zici: I DON'T HAVE A LIFE. does anyone? acum pe bune, viața ai primit-o în arendă doar. după ce-ți faci treaba cu ea o dai înapoi posesorului de drept.

SO LET'S NOT HAVE A LIFE TOGETHER!


femeile au nevoie de fond pentru ten, barbații de fond pentru argumente.

TOTUL ÞINE DE FOND.


ce-ar fi acum să mi se pună mie pata că mi-ai murdărit blugii cu adidașii tăi de firmă? mi-aș desface meticulos șireturile de la bocanci și mi-aș scoate blugii pe peron la metrou, împăturindu-i frumos, comandând să miroasă a balsam, și afirmând cu convingerea picioarelor vinete de sub palton că mă piș pe toată societatea în afară de tine? ar fi pe fondul unui joc de copii… iar pasagerii care ieșeau din vagon credeau probabil că e pe fondul unui consum de stupefiante.


în închisoare, VALOAREA CARE FACE REGULILE este respectul. respectul se câștigă și păstrează greu, dar este foarte folositor dacă nu-ți place sexul anal.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!