poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2132 .



Antrenament de seară
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Alberto M. Popesco ]

2007-05-03  |     | 



Mergem în șir indian prin viață. De o parte și de alta a drumului blocuri cu patru etaje și câmpuri de floarea soarelui, în ordine aleatorie. Medicii strigă „Stop-stop-stop!”... Nu se oprește nimeni. „N-avem timp de bălării!” spune șeful de trib. A doua strigare „Stop-stop-stop!” De data aceasta ultimul din rând se oprește, scoate o țigară și încearcă să o aprindă. Nu-i ajung cătușele. Ha-ha. Ce chestie?! Să ai țigări din abundență și să nu poți fuma. Bun. Marșul continuă. Capul de coloană face o curbă bruscă, amețitoare, șirul trosnește, se-ndoaie, tremură. Degeaba. „N-are nimeni idee când se vor termina toate astea?!” întreabă un aiurit de pe la mijloc. O lovitură dibace, pregătită din timp, îi calmează momentan curiozitatea temerară. „Pauză-pauză-pauză!” țipă isteric șeful de trib. Toți ne așeazăm pe marginea drumului, unii lângă alții. Respirăm adânc și cu pasiune. „E o plăcere să stăm unii lângă alții, legați la mâini.” remarcă un tânăr astronom. „Da, e un deliciu.” îi ține hangul un alt tânăr matematician. „Avem timp să demonstrăm matematic existența lui D-zeu?” întreabă micul visător. Micul visător are spatele plin de bube. Doctorii i-au explicat că moartea e un fenomen firesc, natural și previzibil. Dar nu i-au explicat de ce bubele scot un puroi galben, vâscos și cu miros de bălegar. „Hai băieți, mâna pe lopeți!” e îndemnul favorit al șefului de trib. Atunci când moare cineva e bine să ai o lopată mereu pregătită. „Cine a murit de data asta?” întreabă micul visător.
N-a murit nimeni, se face doar antrenament.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!