poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4716 .



last dream
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [leoveanu ]

2007-05-28  |     | 



Iubita mea poartă rod.
Pântecele ei este rotund ca luna dar plin ca soarele de dimineață.
De aceea și zâmbetul ei vine tot din pântece.
Eu unul n-o las să facă nicio treabă.
Dar voi dacă ați avea o iubită și ar purta rod ce ați pune-o să facă?
Ați pune-o să taie copaci sau să împingă bușteni?
Ați pune-o să se aplece asupra ciutei împușcate și să-i aline suferința pentru ca apoi s-o târască pe marginea prăpastiei iar de acolo să-i facă vânt?
Iubitei mele nu-i pot interzice să facă ce vrea ea dar ea știe că o iubesc iar rodul ei este chiar răsplata pentru dragostea mea. Dar voi dac-ați avea o iubită ca a mea i-ați interzice să facă ceva anume?
Răspunsul meu e cum e gândul meu iar voi îmi sunteți dragi deopotrivă.
Iubita mea e delicată și fragilă și poftește. O voi ascunde oare de strugurii cei copți cu boabe uriașe pe care nu îi am și nu-i pot da?
Eu nu pot să o feresc de-așa ceva dar mă voi duce cu ce am mai de preț la paznicii viei și le voi spune că vreau doi struguri pentru iubita mea care poartă rod iar de vor refuza ne-om bate până voi cădea rănit apoi iubita mea care este numai a mea mă va îngriji și-mi va curăța rănile cu zâmbetul ei la margine de odihnă.
Iar de îi va fi poftă de murele cele negre oare nu i le voi da?
Voi dacă ați avea o iubită ca a mea ce-ați face?
Răspunsurile voastre sunt precum gândurile voastre iar de aceea voi îmi sunteți dragi deopotrivă.
N-o vom feri de fructe căci ea oricum poartă sămânța.
De ar fi cald și ar pofti să stea la umbră cu toții o vom duce pe cetina bradului.
Voi care o iubiți pe iubita mea care este numai a mea ce îi veți pune dinainte?
Ce ar scârbi-o sau ar îngrozi-o ca o alungare sau ce îi va plăcea și o va-nduioșa ca o chemare? Iar în auz ce-ați vrea să-i sune ecoul unor împușcături purtat de suferință și durere sau muzica de înger ecou de aleluia-osana venit din cer?
M-aș duce la îngeri cu ce am mai de preț să-i cânte iar de vor refuza ne-om bate până voi cădea rănit apoi iubita noastră care este numai a mea mă va vindeca cu zâmbetul ei la marginea de odihnă.
Nu-i puneți înainte zid. Din spatele cascadei de ar vrea să-l vadă pe păstrăv în fabulosul zbor să-i împlinim dorința să dăltuim un stal în stâncă o lojă apoi un balcon suspendat.
Iar noaptea ce așternut să-i pregătesc? Un așternut de cenușă și o cămașă de sac? Dacă iubita noastră pe care o iubim pentru că poartă rod va gusta din strugurele roz atunci să-și odihnească pletele pe al iubitului braț iar dacă va gusta din cel care se află în locul de naștere al viselor (locus caeruleum) atunci născutul să-și bea cupa uitării cea de fiecare noapte între-ai iubitei sale sâni îmbietori.
Iubita mea care este numai a mea de-ar fi o curvă nu este de vânzare. Voi fi fără de milă vă spun să nu aveți curaj.
Dar tu iubito de voi cădea rănit apleacă-te asupra mea cu zâmbetul tău apoi să mă târăști la marginea de odihnă iar de acolo fă-mi vânt în prăpastia veneratului pântec.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!