poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3161 .



Cercul
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [LaDyOfIcE ]

2002-09-11  |     | 



Acum cateva zile,cu inima sfaramata in bucatele mici mici, imprastiate in diverse locuri,cu ochii de parca as fi taiat ceapa o saptamana non-stop,mi-am vizitat bunica.Vazand in ce hal arata nepoata ei favorita,bunica m-a descusut afland de marea mea iubire si dezamagire.Plangeam cu sughituri si printre "hac hac" repetam "asa a fost sa fie...mi-e destinat sa nu fiu iubita".Eh..dupa o ciorbita de gaina cu taietei de casa si doua gogosele imi mai revenisem.Bunica,optimista,scoate saculetul cu bobi sa-l vaza pe ce-l ce imi este sortit si cand va juca la botezul plodului meu.
Descanta bobii...face cateva cruci,ii aseaza pe masa si incepe sa mi-i citeasca."Se face ca o doamna inalta si blonda iti vrea raul...Faci drum...etc",dar nimic despre printul meu intr-un mertan alb.Disperata,incep iar sa bocesc si atunci buni imi spune o poveste...
Cica la inceputul inceputurilor existau 3 zeite:zeita Focului,Vazduhului si a Apei,de o frumusete deosebita,inzestrate cu puteri magice.La apus de soare ele au creat cercuri de diferite marimi asupra carora au faurit o vraja.Fiecare cerc a fost rupt in doua,iar semicercurile au fost aruncate pe Pamant.Toti locuitorii Pamantului au primit cate o jumatate de cerc in centrul inimii lor.
In ce consta vraja celor 3 zeite?Ei bine,fiecare semicerc era vrajit,in asa fel incat nu putea fi atras decat de jumatatea impreuna cu care forma cercul.Astfel,oamenii isi cautau perechea ideala,iubirea,fericirea,incercand sa formeze cercul.Oricat de mult iti placea o persoana,indiferent de sentimentele care le aveai pentru ea,daca cercul nu era perfect,nu puteai fi fericit.
Zambind nostalgic,bunica mi-a intins mana stanga si mi-a povestit cum s-a format cercul de pe inelarul ei...
Oare unde se afla jumatatea ce-mi completeaza cercul???(Daca o vezi...mail me :))

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!