poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1025 .



Nu!
personale [ Gânduri ]
Sau poate...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [madalina_ ]

2003-02-04  |     | 



Te`ai gandit vreodata ce inseamna sa te nasti mort sau sa te nasti in gandul altuia, sa n`ai nimic de`al tau... oare ce se merita si ce nu, si daca da, de ce? de ce, ce?de ce iti trebuie minte sa`ti pui intrebari, daca n`ai avea nu ti`ai pune, ai trai linistit pe aceeasi linie, fara abateri shi chiar de`ar exista le`ai vedea? nu pentru ca nu poti, oare poti avea minte si sa nu le vezi? nu, nu se poate, asta`i altceva, asta`i prostie voita, iti bati joc de ce nu`i al tau, de trup, shi daca n`am avea trup? atunci nu ne`am vedea, nu ne`am simti,... nu ne`am simti? ce`s proasta?! ma simt si fara sa ma vad si fara sa m`aud si fara, fara orice, doar eu...
Ce`ar fi daca am putea lasa trupul sa`si continue activitatea, mancat, dormit,... si noi,...noi, nu! si eu m`as ridica din el, din tot, si`as putea trece undeva departe fara trup, fara minte, fara... tot, doar eu, adica,...nici macar eu...
Nu se poate... de ce? nu pentru ca nu s`a mai facut, auzit, ci pentru ca e prea mult, nu`ti dori prea mult...de ce? oare putinul ajuta, nu poate pentru ca e putin, oare ce`i mult? sau poate ce`i normal? dar ce`i normal, ce vrea multimea, ei vor mai mult... si eu! dar altceva...
Nu stiu si n`am sa stiu ce, vreodata, dar simt si stiu ca e altceva, trebuie sa existe, daca nu, am sa`,i fac eu altceva, ceva sa`mi...nu stiu ce... ceva al meu! care eu? eu, materialul, caci restul e satul, indestulat, oare stiinta si bubele altora te invata sa traiesti? DA, dar te invata sa traiesti CA EI, deci luand seama de ale lor... traiesti ca ei, si ...la ce rost?
Asa`mi place mie sa traiesc placerea fiecarei noutati, dar unele sunt noutati invechite, pt ca si altii le`au numit noutati, ce`ar fi daca as putea vedea totul cu ochii altora, ce urat mi s`ar parea ce`i al meu...sau ce`ar fi sa nu vezi, sa nu simti, sa nu poti doar...nu!...sa nu poti nimic si sa vrei, sa vrei orice, sa respiri... da! sa respiri, ce bine e sa poti, dar oare e rau sa nu poti respira?
De ce trebuie sa ne iubim fratii, mamele si tatii? de ce trebuie sa iubim? sau de ce nu trebuie doar sa iubim? doar atat, oare ce`ar fi? si oare daca doar ne`am uri am disparea, am fi fericiti, da` ce`i aia fericire? de ce fericirea ta trebuie sa ma bucure si pe mine? de ce trebuie sa fim, sa ne facem fericiti? de nu traim pentru altii de ce nu traim pentru noi, de ce traim? nu cumva e un reflex? da, nu am fi putut fi izolati, nu toti pentru ca trebuie sa inlaturam - de ce? nu shtiu - poate nici nu ma intereseaza, sau poate nu`mi face placere, sau poate...
NU!

3.02.2003

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!