poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2281 .



Un gand efemer, o stare perena
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Aprilia ]

2003-06-07  |     | 



Am pornit intr-un periplu prin poezie si m-am uitat printre rime si stihuri. Am citit nestingherita din poezia ce mi se oferea si unele poezii chiar le reciteam de zeci de ori. Mi-am bucurat mintea si atunci, in acea stare de beatitudine mi-am spus: de ce n-as incerca si eu? Pana acum am scris cate ceva si n-am aratat nimanui si asta nu din egoism ci doar pentru ca asa am simtit. N-am facut nimic altceva decat sa-mi transfer gandurile in scrieri. Aceste scrieri nu le denumesc nicicum…sunt doar ganduri. Asadar m-am inscris repede in acest site si la fel de repede am si expediat cate ceva din ceea ce-am scris. Am asteptat cu nerabdare sa citesc ceva despre „gandurile” mele. Si asteptarea mea nu s-a dovedit a fi prea lunga. A venit! Am citit si am recitit. Am simtit ca-n zborul meu catre voi mi s-a smuls o pana, doar o pana si totusi cata durere iti poate pricinui o rana care la suprafata e aproape imperceptibila dar care in profunzime iti provoaca o durere acuta, asurzitoare, o durere pe care ai invatat-o doar din carti, doar din povesti. Ei bine n-am crezut ca pot invata sa ma doara, n-am crezut ca pot „duce”. Am inteles ca orice sfat nu e decat o discreta observatie. M-am simtit ranita ca o perla de nisip. M-am strecurat timida in scoica pe care am parasit-o prematur. Am zabovit o fractiune de timp si-am parasit-o prea vindecata pentru o vreme. Am iesit, mai colorata, sa-mi ostoiesc iar dorul de-a transforma gandurile in scrieri si de a le prelinge pentru mine, pentru voi, pentru o stare pe care o vreau perena. Voi reveni!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!