poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2592 .



Pragmatica rastignire
personale [ Gânduri ]
„Asphalt tango“

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [GAP ]

2003-10-12  |     | 



Ca intr-un cinic balans de aripi, timpul matroana separa – dezoseaza spun frunzele – aripile ingerilor de la radacina…
“Miscarile sunt bruste.“…
Galbena lumina de apus da-mi norul de sus…Uneori trebuie sa ai grija cand iti faci bagajele de cu seara…Lasi geanta langa usa si de emotii o verifici de zeci de ori…Un taxi, dimineata, fuga si ultimele vorbe, cuvinte sorbite fara cafea…Inainte de ridicarea cortinei…Insa va ramane pufoasa amintirea norilor mangaiati de sus…Ape, ape de nori peste munti de nori peste senzatii de nori…Sta cineva cu inima-n bat si asteapta…Ploaie de trandafiri galbeni…Doamne, da un semn! Simt spini inveliti de galben…“It´s mine! E al meu!“…Rosu, verde, balai, negrii…Sfarcuri roz…Inel cu piatra- sincronizat precum cuvintele – dansul samanilor si pielea ina mangaind degetele …Saruturi de seva iubire…Noir de noir…Peste promisiuni.Ah, promisiuni!
“ Ele exprima sentimente dure ca iubirea, ura, sila, nepasarea.“
Alba lumina cu miros de inghetata pe buze, cu picioare lungi evitand in secunde limitele neantului, miros aprins de acasa si cantece vechi – precum vinul din venele cercului – cravate apretate cu stele si mangaieri sfinte hiprboloidice infasurate in otelul podurilor peste visuri…Ah, visuri!
Mangaieri de somn cu frunzele miscandu-se ritmat sub repirarile cuminti…Podul catre cetate sprijinit in razele de soare si pasii pietrelor strigand – azi, azi, azi – precum aplecarea intr-o parte a sanilor grei, fierbinti…Buze aplecate sub cuvinte nespuse...Cuvinte! Ah cuvinte!
“Tango nu ascunde declaratii de dragoste.“
Da! Da,da,da! Pentru totdeauna…“Ai vazut cum se uitau copiii aia?“…Fiecare, da fiecare are simbolul lui…O piatra de patru miliarde de ani…“Las-o ca vine ea acasa!“…Atinge-tisprijina-ti - aici nu este o grsala este o lipire de uneri goi si fierbinti - umarul de al meu…Hai, cu ochii prinde-ma de retina…Zambesti…E un ritm vechi…E un cantec vechi…Ardealul e trist in esenta lui culturala…Sunt vibratii de pricesne…“Sapte drumuri am in fata…“…Simti tragismul? „Iarba verde de acasa sa ma ratacesc in lume nu ma lasa…“…Miroase a mici…simti?...Intre zgarie nori…“Iar am uitat si-am dat banii de paine pe flori…te superi?“…Können Sie bitte fünf Rosen mir geben? Ja! Bitte einpacken. Ich muss etwa zwei Tausend Kilometer fliegen. Ich nehme auch diese kleine Flugzeugen und die Schuhe…Ja der Niederländische Flieger… „Hm, vrei? Doamne am crezut ca nu mai ajungi!“…Ninse clipe cu aburi pe geamuri…Hai ca ti-am adus gris din ala de-ti place tie…Desi, a zburat ca un supergris…Cu mana, numai cu mana se mananca azi…Si pestele si painile si…hai sa-ti citesc din Biblie…Vrei?Rugaciuni! Ah, rugaciuni!
“ Este o declaratie de razboi Andre.“
Nu te mai iubesc…am o masina noua…rosie…mi-au luat-o ai mei…nu mai pot continua relatia asta cu tine…Sa ai grija de elefantelul roz si de cruciulita sa nu te desparti…Ti-am luat din fiecare plecare cate ceva si am asteptat toate trenurile…Sufletul meu atarna acolo la tine…poate ca numai sa-ti stergi picioarele cu el candva…si asa..ce zici ce galbeni sunt spinii azi?Ah, ce galbeni!...
Unde plangi si unde arzi?
La Zamfiresti sa ametesti
Si-n cercuri foc sa te-nvartesti,
De ploi sa rupi cu dintii tai,
Minciuni vanzari de dumnezei,
Cu ape calde mangainde,
Cu pensuli stele cat cuprinde…
Stau orb pierdut printre cuvinte…
Nu l-ati vazut pe inainte?
Am palme planse unduinde,
Minciuni, cutite amaginde…
Sa vina iarna !
Mi-e fierbinte…

---------------------------------------------------------------

P.S. Hai ca poate reusste ea sa ma amgeasca cu ranile ei profitand de mila mea inumana...Ii place gustul de aripi...Si Golgota e numai aici...

Sens: hai sa-ti dau libertatea sa ti-o pui jartiera cand va fi clipa

Balans: nu-ti fie teama ca stiu pe unde este iesirea din rai...E o singura usa si un singur semn a de Cain

Dezbinare: Se dezbina robul lui Dumnezeu...de roaba lui Dumnezeu...Vezi cat a fost de simplu...Delete, delete, delete...nu mai este...stinge celularul si dormi...maine e vremea de chat...iar

Adica: Sa-ti lasi trecutul la usa cand imi visez eu viitorul...nu?

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!